595 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Griffon forsvundet Værløse Griffon forsvundet Værløse

I vores griffon gruppe http://24.dk/group/griffon/ er dette offentliggjort.

Prøver denne vej, at efterlyse lille Oda.
Oda er i dag omkring kl. 17, blevet fjernet fra vores have.
Jeg ved med 100% sikkerhed, at hun ikke bare er løbet væk. Dels er det slet ikke noget der ligger til hende, hvis hun var kommet på den forkerte side af lågen, ville hun aldrig forlade indkørslen. Dels har vi 2 låger, som ligsom danner en "sluse". Vi har ialt 6 hunde, og omkring kl 17, var 2 af hundene pludselig mellem lågerne, 1 hund i haven og 2 hunde uden for haven - Oda var ingen af stederne.Eftersom det er griffoner og en mops, og lågerne er 140 og 160 m. høje er det ikke noget de kan komme over eller åbne selv.Oda er efterlyst hos Nordsjællands Politi, og vi bor i Værløse. Hun er 14 måneder gammel griffon belge chip 203098100241603.
Høre eller ser nogen af jer noget, ville det bare være det bedste der kunne ske.
Sus Høpfner

Vær rar at kigge efter den jer der bor på sjælland, det er en lille sort Griffon Belge.

Vi har lavet en gruppe på Facebook, deltag i den og send beskeden videre til dine venner. gruppen hedder
Find Oda, Griffon Belge fra Værløse

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Griffon forsvundet Værløse
  • #1   26. apr 2009 uhhh... Jeg bliver så MEGA RASENDE!!!! Tænk at der lever så syge menensker i DK!!!!!! Jeg har meget svært ved at sætte mig ind i hvad der foregår i sådanne folks hoveder....
    Oda er i mine tanker. Jeg beder til hun kommer tilbage til sin familie, og at tyvene får deres rigtige straf i form af kastration og behandlingsdom!!!!!!

• #3   26. apr 2009 Hvis i ikke har efterlyst hende via www.dyrefinder.dk så kan det også gøres, de har en mailservice hvor de sender til alle tilmeldte på siden

• #4   26. apr 2009 Hun er hjemme igen, læs her ´hvad ejer skriver i vores griffon gruppe

Jamen lille Oda er tilbage i flokken.
    Desværre kan hun jo ikke fortælle, hvad der er hændt det sidste døgn.
    Jeg har hentet hende hos et par, som fortæller at de allerede i går aftes ringede til politiet og sagde, at de havde en lille sort hund. De har samlet hende op, på landevejen i nærheden af Hundested. Det har taget mig 45 minutter, at køre derop, så Oda er jo ikke løbet derop!!!!
    Finder nok ikke ud af, hvad der er forgået, men jeg er så lettet over at hun er hjemme igen, de fik 500 kr. til en middag og en flaske rødvin.
    Vi vil nu se på, hvordan vi i fremtiden kan sikre vores have og låger endnu bedre.

Tak for al jeres opbakning

Kommentér på:
Griffon forsvundet Værløse

Annonce