19. aug 2008 Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.416
hund? flytning for 5 gang? {{forumTopicSubject}}
min veninde, fik dengang de boede i hus, en lille dansk svensk gaardhund, den havde det helt fint, og de behandler den ordenligt og alt det der, MEN de har slet ikke forstand på hund.... hvad den skal have og spise, hvorfor og hvorfor ikke. derfor fik den leverpostej på rugbrød til aftensmad. de havde en hund uden videre eftertanke, de havde ikke forstand på det.... min bedstevenindes mor, gik så ned som alkoholiker, de mistede huset og hunden flyttede med over i den midlertidlige lejlighed efter en månede, flytter de igen, og igen, muligvis, flere gange, derefter tager hendes moster hende hjem, til hende hvorefter hun er i 2 år. og nu IGEN! flytter deres moster og zitta skal tilbage til sarah igen !!!!! i en helt 9, lejlighed. hun kommer i maj, og tager på efterskole til august.... jeg sys det er så synd for zitta.. men hvad sys i ?
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.002
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.416
og tager på, og taber sig konstant...
maria - ikke at jeg siger noget galt i det.... men de vidste ingenting om at have hund. havde jeg ikke fortalt dem det, havde den fået tonsvis af chokolade, og de spurgte mig, om selv de enkleste ting.
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.416
hund? flytning for 5 gang?