{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bur til udstilling?
  • #1   27. apr 2009 jeg startede med et metalbur - 14 år siden - jeg tog mål af når Bjarke strakte sig helt ud..... og hvor blev jeg til grin for det endte derfor med et bur hvor der var plads til 2-4 hunde af mine hundes størrelse.... nå, men det er et godt bur herhjemme når vi har løbetid.
    Så har jeg haft nogle plastikbure... kennel cap / vari kennel. de syntes jeg fyldt for meget i forhold til de sammenklappelige metalbure.
    Nu har jeg stofbure når jeg tager på udstilling. Det fungere fint for mig, for mine hunde er ikke typen der forsøger at kradse hul i stoffet.


  • #3   27. apr 2009 ja, det var sådan et jeg havde et af og så havde jeg en kopi... mener det hed noget med atlas eller sådan noget. nogle modeller har fastmonteret klemmer/ lukketøj, andre har plastikskruer (de helt små modeller). vari kennel har metalskruer. Skulle jeg ud at købe et nyt bur af den slags ville jeg gå efter en model hvor lågen dels har en god lås (lågens stænger går godt ned i over+underdel, så hunden ikke kan få lågen til at falde ud ved at presse buret skævt) men også at der er lås i begge sider således at lågen kan åbnes fra begge sider. man kan få modeller med hjul under, men de hjul egner sig kun indendørs og er lidt i vejen hvis man skal stable bure på en vogn eller buret står i bilen.

  • #4   27. apr 2009 Harald nyborg, jem og fix og maxizoo, har nogle super gode bure, bruger selv et fra H nyborg til mine bull terrier

  • #5   27. apr 2009 Vari kenneler burde ALLE hunde sidde i når man køre med dem, de er både godkendt til fly med også Crach(staves?) testede.
    Min opdrætter har eksempler på hvor galt det kan gå hvis hundene IKKE er i vari'er.


Kommentér på:
Bur til udstilling?

Annonce