657 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
hjælp til spørgsmål om skovflåtter???? hjælp til spørgsmål om skovflåtter????
hej jeg har en lille chi der har fået en skovflåt i pelse ,men den var for lille til at tage den ,så kom til at trykke den flad og 3 gang røg kroppen af og nu har vi kæmpet for, at få den ud, men nu kan vi ikke få den ud over hoved, men den burde være død, men hvad sker det hvis den ikke er død, åhhh hader sådan nogen og går sku lidt i panik over, at vi ikke få den helt ud græd håber nogen kan hjælpe mig kh sanne
0 synes godt om
jan 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 21
jan 2008
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 119 Svar: 756
jan 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 69 Svar: 998
Pas på ikke at tage dem med fingrerne hvis der kommer hår med de hår vokser ikke ud igen særlig i hovedet....
aug 2004
Følger: 47 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 86 Svar: 2.043
apr 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 60
Det, der er farligt er f.eks. hvis flåten kaster op - hvilket den godt kan finde på hvis den bliver smurt ind i olie eller sprit (som jo er et ældgammelt husråd for at fjerne dem).
nov 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 1.493
Han siger, at det er hysterisk skruet op og i parentes nævner han at dem der er rigtig gode til at skubbe til hysteriet er selvfølgelig de firmaer der tjener fedt på at sælge diverse midler til fx at sprøjte i nakken på hunde/katte... ;o)
Risikoen for at hunden/katten får grimme bivirkninger efter de de midler til at sprøjte i nakken er faktisk større end risikoen for gener efter et bid... Det er jo værd at tage med i overvejelserne...... Jeg bruger i hvert fald ikke noget på min hund. Fandt så godt nok også kun 3 flåter på ham sidste år, og fik dem alle ud :o) så jeg er jo nok ikk så hårdt ramt... ;o)
Derimod skal vi mennesker bekymre os mere om at vi selv får eventuelle flåt-/tægebid...
Ville bare lige dele :o)
hjælp til spørgsmål om skovflåtter????