402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hunden sveder + træningspause?! Hunden sveder + træningspause?!

Nu er vi lige kommet hjem fra en lille gåtur og min hund ligger og puster helt vildt; ikke af turen, men hun har det varmt!
Er der noget bestemt sted på hundens krop der er godt at afkøle. Vand på poterne, næsen, eller hva ved jeg?? :o) Bare en tanke!

OG, mener I at det er godt at afholde en pause i træningen måske en dag om ugen? Jeg træner 5-10 min. 1-2 gange om dagen med hende og holder en eller to dags pause om ugen.
Er det fint??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunden sveder + træningspause?!
  • #1   28. apr 2009 En underuldsKNIV?! Nej, det har jeg ikke, har aldrig hørt om sådan en. Børster hende dog meget, hver eller hveranden dag med en karte, der tager meget af pelsen!

• #2   28. apr 2009 Når det ikke er mere du træner hende bør der ikke være nogen grund til pauser.

Mht varmen, så er sådan en coatking slet ikke så tosset på hunde med meget uld, men ellers så sørg bare for at hun har frisk vand til rådighed.

• #3   28. apr 2009 Okay, tak

• #4   28. apr 2009 for at hjælpe på varmen kan du også ligge et vædet håndklæde på gulvet. hvis hun ligger sig på det hjælper det med at komme af med varmen. bruges meget til katte om sommeren... smiley og vi bruger det også til vores hunde herhjemme, og det bliver modtaget med kys"pote"... smiley

Kommentér på:
Hunden sveder + træningspause?!

Annonce