hundebad :D {{forumTopicSubject}}
ja så fik jeg både badet hunde, mig selv og badeværelset..*G* 4 i en.. for det går vildt for sig når der står "hundebad" på skemaet.
Jeg morer mig over hvor forskelligt vores 2 tager det. Nova er en rigtig retriver og tænker "fedt mand bad".. hun er ikke til at drive ud, Imens dixie står og tænker "åh gud lad det være overstået" og en hund kan næppe se mere fornærmet ud når den træder ud af badet.
Til gengæld har de det lige omvendt når det gælder tørring. Dixie nyder at blive tørret, mens nova ikke gider alt det pjat med hårtørrer og håndklæde.. næh tak så hellere ryste sig et par gange og få vasket badeværelset med
Hvordan har jeres vovser det med bad? Hader de det eller elsker de det?
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.343
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Emner: 137 Svar: 5.826
Monique ligner en der tænker... okey da, du får din vilje men jeg vil altså ikke have vand i øjnene *uff* At blive tørret er heller ikke sagen, hun vil hellere ryste sig et par gange og så ellers tage et par sejersrunder med hendes sok i hele underetagen *ss*
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.306
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.016
Hun har heldigvis en smudsafvisende og lugtfri pels og får ikke bad så tit. Det er kun blevet til 2 rigtige bade og så en gang pletvask indtil videre.
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Svar: 1
De elsker alle 3 at blive tørret..
hundebad :D