{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

hunde der bliver stjålet.... {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig eller hører man ikke utrolige mange tilfælde af hunde som bliver stjålet hos folk privat, eller i biler...?
Jeg syntes efterhånden at det er rystende, der er ikke mindre en 3 efterlysninger af hunde omkring hvor jeg bor, og jeg syntes at det bliver til flere og flere hverdag.
Jeg har det efterhånden helt dårligt med at sende min hund ud i haven selv, for hva nu hvis hun er væk når jeg kommer der ud.....det er bare min største frygt. for selvom man sætter hængelåse på, eller for den sags skyld er væk hjemmefra og har låst sin dør, skal de nok finde en måde at komme ind på. som i dette link:(link fjernet) . det er dybt rystende.......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde der bliver stjålet....
  • #1   11. feb 2006 Ja det er forfærdeligt..og jeg synes også der bliver flere og flere sager om stjålne dyr.

    Jeg må indrømme, er mine hunde i haven så holder jeg øje med dem hele tiden...tør ikke tage nogle chancer selvom jeg ved, at de ville gø og knurre hvis der kom en fremmed...men man ved bare aldrig..desværre :o(


  • #2   11. feb 2006 jeg lader hende heller ikke være alene ude i haven mere, og hvis hun endelig er det er det et par minutter med mig klistret til vinduet. me det er dybt rystende at tænke på hvordan det har udviklet sig....

  • #3   11. feb 2006 det er bare så uhyggeligt, hørte lige i dag fra en veninde om 2 westier som er blevet stjålet fra ejernes have, og den ene var gravid, ejerne har ringet til alle hundehandlere osv og kører rundt for at lede, tør da snart ikke tage hjemmefra, når sådan noget sker.

  • #4   11. feb 2006 Stil aldrig din hund udenfor Føtex i Bruunsgade i Århus. Flere hunde er forsvundet derfra :o(

  • #5   11. feb 2006 Freja: ja puha, det er da godt at der stadig findes nogle der ikke bare er "ligeglade" fordi det ikke er deres hund.

  • #6   11. feb 2006 jeg kan huske at der også forsvandt mange hunde for omkring 27 år siden i århus. jeg blev stoppet af en mand, da jeg kom gående med min schæfer, han påstod hårdnakket at det var hans hund som var blevet stjålet, nu havde jeg haft min fra hvalp, så skyndte mig vidre, men var bagefter i tvivl om manden havde fået stjålet en hund eller om han var ude efter min.

  • #7   11. feb 2006 Der er også mange hunde, som bliver stjålet omkring Bisbehaven i Århus. De bliver stjålet, så de kan bruges som kamphunde.

  • #8   11. feb 2006 Sidder lige og ser lokalnyheder,...nu er der også nogle heste der er blevet stjålet!! Det er da helt sindssygt i øjeblikket :o(

Kommentér på:
hunde der bliver stjålet....

Annonce