1.158 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Misfarvning omkring øjne.. Misfarvning omkring øjne..

Min GD´er er begynde at blive lidt misfarvet omkring det ene øje. Det er kun det ene man kan se det på, da det er mere hvidt end det andet. Har set at mange hvide hunde, bliver lidt "rødelige i øjnkrogen" Kan det ikke vaskes væk med noget. Vi er meget omhyggelige med at fjerne øjnsnask. Og de er ikke betændte, har talt med doktor dyr, der er pga at han har hænge øjne. Håber i har nogle fif!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Misfarvning omkring øjne..
  • #1   3. maj 2009 Ses også ofte hos de franske.

Prøv at søg i forum under "diamant øjne" (et produkt som fungerer ret godt).

• #2   3. maj 2009 tusinde tak!!

• #3   3. maj 2009 Min Franske Bulldog er også lidt rød ved det ene øje, da hun er hvid i den side. Mange GD jeg møder har også misfarvninger ved øjnene, grundet de har "hænge-øjne" synes nu heller ikke du skal bruge disse produkter, da det røde ved øjnene er en af GD store charme. Misfarvninger ses ofte på store hunde med ekstra hoved skin fx: sankt bernhard, broholmer osv.

• #4   3. maj 2009 Har været inde og læse om det, -og kan se mange ikke kan anbefale det.. Men der er en masse husråd, med at putte lidt kartoffelmel på det vil jeg prøve.. Ikke kun af kosmetiske grunde, men har svært ved at tro at det er rart at være så fugtig det samme sted, hele tiden.. Men takker for hjælpen

• #5   4. maj 2009 Nu har jeg jo en Fransk Bulldog. Hun er tit fugtig omkring snudepartiet, fordi hun har mange "folder" selv om jeg hverdag tørrer mellem folderne, kan hun stadig være rød og fugtig. Der bruger jeg en baby zinksalve, og dagen efter er det fugtige udtørret!
    smiley

Kommentér på:
Misfarvning omkring øjne..

Annonce