{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

hvalp-skide-hvor meget pr. dag?????? {{forumTopicSubject}}

ja lige et spørgsmål til panelet... den bette er nu 7 mdr.. og har lige skiftet foder fra Hills Z/D ultra til Hills science plan til hvalpe... og er nu begyndt at have betydelig mere afføring end på Z/D.
Hvor tit skider jeres hvalpe for at spørge på godt dansk???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalp-skide-hvor meget pr. dag??????
  • #1   3. maj 2009 Da, jeg havde hvalpe i den alder, fik de Oliver voksenfoder, og måltider var 2 gamge om dagen, morgen og aften.
    Ang. Afføring, så max 3- 4 gange om dagen.
    Nu som voksen, så er der afføring 2 gang om dagen. og det er ikke mere end der kan ligge i en hånd.


  • #2   3. maj 2009 tak for det... ja så er det nok bare, at han ikke skulle så ofte pga. han fik Z/D ultra... nu er han nemlig oppe på de 3-4 gange pr dag.. hvor han før kun gjorde de 2 gange.

  • #3   3. maj 2009 Det kommer an på hvor meget af foderet de kan omsætte.
    Jo mere de kan bruge jo mindre kommer der ud.

    Da jeg fik Kiri hjem 9mdr gik hun hos opdrætter på Kromix fiber. hun sked i store mængder hver gang hun kom ud, og det var uformelig og splattede bare ud.



  • #4   3. maj 2009 ja det med foderet er jeg med på.. og har kigget på alle debatter herinde.. det er jo en jungle. Har valgt Hills nu, og prøver det.
    Er dog sikker på at Z/D ikke var så god ved hans mave, men det var fordi vi troede, at han havde allergi, så det var nødvendigt at gøre. Nu er allergien udelukket, og han skal derfor over på hvalpefoder igen..


Kommentér på:
hvalp-skide-hvor meget pr. dag??????

Annonce