516 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

2 dage tilbage 2 dage tilbage

så flytter 3 af mine hvalpe, hvor er tiden dog gået hurtig, og hvor glæder jeg mig til mine guldklumper skal ud og brinde en familie en sådan glæde ved en race som boxeren-

Men der værste er dog at skulle sende en af dem helt til USA- men jeg ved han får det godt og jeg kommer til at tilbringe et par dage sammen med ejeren smiley

æihhh sikke en føelse, at om en uge er her tomt
(link fjernet)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 dage tilbage
  • #1   5. maj 2009 Skønne, skønne billeder, af virkelig lækker hvalpe!! Held og lykke til dem frem over.

• #2   5. maj 2009 Hvor er de skønne. Ja det må være underligt at de skal væk

• #3   5. maj 2009 Jow tak alle sammen, det bliver dejligt for de nye familier, en boxer er jo en dejlig hund, men det siger vi alle jo om den race vi nu engang har valgt smiley

jeg glæder mig til at kunne stå op om morgen uden at skulle have 4 hvalpe i hvert bukseben smiley

• #4   5. maj 2009 Jeag syntes det var svært at skille mig af med kattekillinger og det er nok også en af grundene til at jeg aldrig har begivet mig ud i det med at avle hunde. Det er da bare så nuser alle de hvalpe.
    Held og lykke med dem og deres nye hjem smiley

• #5   5. maj 2009 de er da også mega søde

• #7   5. maj 2009 Citronmåne
    Det var da nogle UTROLIGT smukke billeder du har fanget af de skønne hvapser !! :-))

• #8   5. maj 2009 Citronmåne
    Det kan ikke andet end at være hårdt at sige farvel til sådan nogle dejlige bamser.

• #9   5. maj 2009 Det var så hyggeligt at tage på besøg hos min boxeropdrætter for mange år siden mens jeg ventede på at få min smukke Roberta (nu himmelprinssesse) hjem og vi havde gode stunder.

Hun var en stor & gæv kvinde, der levede & åndede for sine hvalpe smiley

Jeg husker da dagen kom for at nu skulle Roberta hentes - min yngste stod med hende i armene og opdrætter kom hen - kneb den bette hvalp i kinden og sagde: "Og nu har du bare at få det godt" - og så vendte hun om og gik ind i huset.

Som hendes mand sagde: "Hun vænner sig aldrig til at tage afsked med de små".

Citronmåne -

Jeg tror på, at du glæder dig til lidt fred & ro i huset igen, men har jo fulgt med i dine dejlige hvalpes forløb her på HG og kan godt forestille mig, at der vil falde en tåre:-)

• #10   5. maj 2009 Robert 2 hehe ja jeg tror jeg vil fælde et par tåre, og lige nu når jeg skriver ligger en af hvalpene ved mig og bider i min t-shirt, bider i min pc, og bare er som en hvalp er i den alder.

jeg er stolt af dette kuld, men også fordi de har sådan en dejlig mor som leger med dem, opdrager dem og bare er der hele tiden for os også- ja smiley det bliver hårdt

• #11   5. maj 2009 Ja, det bliver skisme underligt at skulle sige farvel. Mine de 2 første rejser hjemmefra på søndag. Herefter følger den næste om mandagen og fredag følger lille Asmus. Argos, som skal til Finland, skal ikke vente helt til den 29. maj som planlagt. Det bliver fredagen i ugen før. Det er også bedst for så er han knap 11 uger, og jeg vil helst at de flytter hjemmefra når de er 8 uger.

Håber vi kan undgå at fælde en lille tåre, men være glade for at der er nogen der vil være gode "forældre" for vores dejlige hvalpe.

Held og lykke Citronmåne.

Kommentér på:
2 dage tilbage

Annonce