Enzo efter narkosen.. Enzo efter narkosen..
jeg har lige hentet Enzo hos dy. dyr. han var oppe for at få revet 2 tænder ud. alt gik heldigvis godt, jeg var ellers meget nervøs..
men imens han var der oppe har jeg da fået gjort hele huset rent, vasket tøj, og skiftet til nyt lækkert sengetøj, desuden var jeg nede for at købe noget jeg kunne "trøste" spise, men min appetit var ikke så stor alligevel
jeg ville næsten hellere have ventet 1 time eller 2 med at hente ham, for han ligger næsten helt livløs, og slasket med åbne øjne og sover. synes det ser så grimt ud, han er jo ikke sig selv:-(
han har fået lidt af hans mad med lidt tun, så det er da gode tegn at han kan spise, og så var vi lige ude i haven hvor han lettede ben. han var dog hen svimmel, og da de også har klippet hans negle helt helt korte skulle han lige vænne sig til at gå på dem igen, så det var et grimt syn at se ham så svimmel og at han knapt kunne gå:-(
håber bare at han hurtigt bliver frisk..
hvornår burde denne sløvhed være helt ovre, dyrlægen sagde nemlig bare at han gerne skulle blive mere og mere frisk efterhånden idag... ?
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
Det er forskeligt hvor længe de er over at komme sig over narkosen
Et ex havde 2 katte der blev steriliseret samtidig, den ene kat fra helt frisk først på aften, den anden først i løbet af natten.
Med os mennesker er det også forskeligt for længe vi er om at blive rigtige vågne efter narkosen
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 598 Hunde: 2 Emner: 420 Svar: 4.910
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 62 Svar: 640
Vi ventede lidt tid med at hente Fie på dyreklinikken - så hun havde lidt tid til at komme lidt til hægterne.
Jeg håber snart lille Enzo er frisk igen
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 632
Enzo efter narkosen..