{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Længe leve hundetøj :o) {{forumTopicSubject}}

Det er jo en fantastisk opfindelse! Princess får blærebetændelse meget nemt og går derfor med bluser, jakker og trøjer, afhængigt af vejret. Hun har altid hadet vand og regn og har haft mine kampe på regnvejrsdage med gårture. Faldt så forleden over en regnjakke til hunde, og den fantes i en stor nok størrelse - og mon ikke Princess var glad for det, for vi fik da gået vores normale aftentur den aften :o) Det er jo perfekt! Samtidig har hun kun været i bad sølle to gange, selvom hun da nogle gange trænger til det, men tør ikke, da jeg er bange for hun kommer til at fryse efter badet og er bange for hårtørren, så det holder ikke - det skal heller ikke blive et problem mere, for har da købt hende en badekåbe til efter badet så hun ikke fryser - hvor er det fantastisk når man har brug for det :o)

Sidst må i da endelig sige til hvis i har det på samme måde og hvis i kender steder hvor man kan købe tøj til de ikke helt små hunde :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Længe leve hundetøj :o)
  • #1   6. maj 2009 Hun lyder lidt fimset den lille Princess .. Tror at hun skal være glad for at hun ikke er endt hos en familie på en gård smiley

    ( Men da godt at hun kan få tøj på så hun ikke får blæsebetændelse )


  • #2   8. maj 2009 He he er hun skam også... er det på vippen til jeg mener hun skal have tøj på, springer jeg over og tager med i stedet og så skal hun nok komme og sige til :o)

    Men utroligt at der har været 101 inde og kigge og du som den eneste har skrevet smiley


  • #3   9. maj 2009 Hehe, de fleste har nok tænkt som mig, men har ikke kunne li' at skrive det fordi at de var bange for at lyde fornærmende *Gg*...

    De fleste tråde om hundetøj handler jo om at det er noget fanden har skabt i vrede..


  • #4   9. maj 2009 Anede ikke at blærebetændelse og tøj hang sammen. Lilly lider af blærebetændelse - kommer ca hver april/maj måned hvert år. Dyrlægen siger at det kommer fordi hun producere for meget "et eller andet" i hendes krop - og giver betændelsen samt krystaller i hendes urin.
    De har aldrig nævnt at kulde kunne være en faktor.


  • #5   13. maj 2009 Tinna - Princess havde dt 3 gange i træk og de foreslog dækken eller jakke, og det virker. De gange hun er blevet passet og jakken er blevet glemt har jeg nærmest forventet blærebetændelse og det har hun fået de 2 gange det er sket. Og så tog jeg jakken af hende for tidligt i år, og der var igen blærebetændelse dagen efter... Så hos hende hænger det sammen, og derfor synes jeg det er lækkert at tøj hjælper :o)

    Og så er det jo dejligt at hun gerne selv vil have det på :o)


Kommentér på:
Længe leve hundetøj :o)

Annonce