hjææælp min hund æder katten hjææælp min hund æder katten
det kan godt være at mit problem lyder lidt skørt men jeg er simpelthen ved at få dårlige nerver.. jeg har en basset hund som der i øjeblikket er på slankekur.. han får hvad han skal have, men vi er gået fra at han havde tørfoder stående i sin skål stort set hele tiden og til at han kun får til aften nu. det kan han sagtens affinde sig med, det eneste problem er at han plejede at være ligeglad med om vores kat gik hen og spiste af maden, da han jo vidste der ville være noget senere også.. nu kan vores kat ikke nærme sig køkkenet overhovedet uden han nærmest springer i hovedet på den af frygt for den tager hans mad.. han gør den ikke noget, men knurrer og brummer og skubber rundt med den.. jeg siger som regel "stop" til ham og så gør han det, men jeg ku godt være lidt bange for at han ville gøre den noget, egentlig ikke med vilje, men ved uheld, hnår jeg ikke lige er der. jeg har prøvet at gi ham et vist stykke tid til at spise i og hvis han ikk gør det så fjerne maden igen.. men det er som om han har indtaget hele køkkenet og at katten bare er forment adgang.. normalt er de fine venner.. og jeg syns ikke man skal slås over et køkken.. *gg* nogen der har et råd til mig??
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
Min egen var også lidt strid ved mine katte en periode, men tog mig en lille uge at lære ham at så fik han bare ikke mere!!
Hmm nu tror han så at kattene har første-ret til hans mad, men da der er masser af mad, er det jo bedre end det andet....
Og hvis du intet kan stille op, ville jeg bare lade ham spise med lukket dør for katten.....
Håber det lykkes for dig.....
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
hjææælp min hund æder katten