{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.458 visninger | Oprettet:

Mælk i patterne... Hjælp!!! {{forumTopicSubject}}

Min tæve på ca 1 år og 3 mdr har lige pludselig fået mælk i patterne... De er ikke hævede eller ømme men jeg kan klemme mælk ud af alle sammen... Da hun stod og spiste her til morgen så jeg noget på gulvet under hende som havde ca dobbelt størrelse af en 5 krone... Det viste sig at være mælk der var dryppet fra hende... Hun var sidst i løbetid i november måned så hun er ikke med hvalpe... Er der nogen der ved hvad der kan være galt???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mælk i patterne... Hjælp!!!
  • #1   9. maj 2009 Hun kan være falsk drægtig, selv om det er lidt længe efter sidste løbetid.. Du må endelig ikke klemme mælk ud, da det bare stimulerer mælkeproduktionen.
    Hvis hun begynder at bygge rede eller samler legetøj ind (agerer som var det hvalpe) så tag det fra hende.
    Du kan få noget mediin hos dyrlægen der hjælper til med at stoppe mælkeproduktionen.... mener det hedder galastop...((o:
    Jeg formoder det er Tseepo det drejer sig om?

• #2   9. maj 2009 Lidt læsning:
    (link fjernet)

• #3   9. maj 2009 Ja det er Tseepo... Men der er overhovedet ikke noget anderledes ved hende hverken psykisk eller fysisk... Det er også kun fra 2 patter der kommer hvid mælk de andre er det noget brunt/rødt snask der kommer ud

• #4   9. maj 2009 Min hund får mælk i kasserne 2 mdr efter løbetid. Hver gang ! Og hun ændrer sig ikke psykisk..
    Men der kommer ikke brund/rødt snask ud, kun ren mælk..

• #5   9. maj 2009 Hmmm.... rød/brun snask lyder ikke rigtigt.... Synes du skal søge en dyrlæge, og få det tjekket...

• #6   9. maj 2009 *Tibetansk Mastiff- *Wannabe mafioso*

Ja det var lige mine ord, vil også lige tjekke det.. Min mors hund er lige blevet aflivet pga voldsom underlivs betændelse, men desværre kom der først symptomer på det da det var forsent og rede hende. rød/brun snask KAN være tegn på underlivs betændelse. Håber det bedste for din hund

• #8   11. maj 2009 Jeg har haft fat i min dyrlæge i dag og de mener jeg skal se tiden an den næste uge eller sådan noget og så bare holde øje med at det ikke bliver værre

Kommentér på:
Mælk i patterne... Hjælp!!!

Annonce