{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækker forsikringen??
  • #2   11. maj 2009 alm brand har en selvrisiko på 300 kr, og den dækker os for øjenbetændelse, og normalt koster en konsultation 500 + det medicin den så skal have, så jeg ville da sende den ind


  • #3   11. maj 2009 Jeg er usikker på om de dækker øjenbetændelse på Fransk bulldog, men for andre racer gør de. Jeg ville sende regningen ind alligevel. Det værste der kan ske er at du får et nej, og man kan så sige at det ikke er et specielt stort indgreb der skal til ved øjenbetændelse - det får de sikkert ikke knopper over. Jeg har engang fået dækket ormekur selvom der direkte står at de ikke dækker det (regningen indeholdte også andre ting, men ormekuren tog de med alligevel). smiley

  • #4   11. maj 2009 har selvrisiko på 300 og det blev over 600 så det kan da godt betale sig:)

  • #5   11. maj 2009 ja den burde dække så send du bare regningen ind

  • #6   11. maj 2009 Nadia - du skal bare være OBS på, at du ikke får dækket udleveret medicin og kun en procentdel af det resterende beløb, du skal derfor ikke regne med at du får hele over selvrisikoen udbetalt.

    Iøvrigt står det i din police, hvad din forsikring IKKE dækker, er øjenbetændelse ikke nævnt der, så kan du regne med den dækker.


Kommentér på:
Dækker forsikringen??

Annonce