391 visninger
|
Oprettet:
min baby er begyndt at bli ret tynd :( {{forumTopicSubject}}
hej jeg ville høre om der var nogle der kunne gi mig et råd eller to... min hund er pludselig begyndt at bli ret tynd... man er begyndt at ku se ribbene en smule for meget syns jeg... han er ikke vildt tynd men vil ikke ha det kommer så langt at han ligner en udsultet gade hund det er jo synd for det lille pus... hva skal jeg gøre for han får sin normal vægt og størrelse igen og holder den!? er der noget specielt ekstra man kan gi ham i sin mad?
jun 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 23 Svar: 562
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 977
Hvis han ikke kan lide det, så prøv majsvælling.. Det er også godt. Det feder, og så skader det på ingen måde..
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 169 Svar: 2.279
feb 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 1
Er du sikker på din hund ikke har orm, hvis din bliver meget tynd..
Mvh Daniel J
okt 2005
okay vidste jeg ikke du gjorde sådan på grund af en tæve... min morgan er ca 10 måneder og har faktisk lige været hos min veninde som har en tæve der var i løbetid så det kan jo godt være det er det *SS*
hva er hokamix?
okt 2005
ja jeg er ret så sikker på min hund ikke har orm det har han ikke haft siden jeg fik ham hjem da han var helt lille *SS*
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 42
Charliedrengen får også spiseforstyrrelser i perioder fra december til engang sidst på sommeren. Sjovt nok altid når der er løbske tæver.
Jeg plejer at blande lidt leverpostej i foderet, så spiser han samme mængde som ellers
okt 2005
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
Det gør bl.a at den bliver meget tynd, til tider hoster (ormene kravler op gennem svælget og irriterer) og kan give opkastninger og til sidst feber....
Min egen dreng var MEGET syg af det sidst på sommern og er stadig ikke helt normalvægtig, jeg var sikker på jeg mistede ham -og nu tøver jeg ikke med at ringe til dyrlægen med det samme når den viser nogen form for symptomer på noget er galt!!
Orm er farlige og at han bliver så tynd ville jeg ringe til min dyrlæge om....
min baby er begyndt at bli ret tynd :(