2.722 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Størrelse på hundebur (stof) Størrelse på hundebur (stof)

Jeg sidder og skal bestille et hundebur (istof) til min border collie. Hun er 5 mdr gammel og derfor ikke så stor pt. Men vil jo gerne have et hun ikke vokser ud af. Det jeg skal bruge det til er til at hun kan sove i når jeg skal på camping og selv skal sove i telt, så hun ikke kan rende rundt i hele teltet når vi skal sove samt at hun kan ligge i det om dagen når hun skal have lidt fred.

Den jeg tænker på er denne i den største størrelse...

(link fjernet)

Men vil bare lige høre folks erfaring inden jeg bestiller...

På forhånd tak.
Trine

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse på hundebur (stof)
  • #1   14. maj 2009 Lene
    Ok dejligt..

Men det er lige så meget størrelse mæssigt jeg tænker på...

• #2   14. maj 2009 Vær opmærksom på, at dette bur kan væltes meget nemt - da det ikke har metalstivere i... Har en bekendt hvis hund bruger den som "hamsterhjul" *lol* så flytter han bare hele buret derhen hvor han vil hen...

Derudover - hvis du har en kreativ hund som jeg - så er det monsternemt at åbne lynlåsen - også indefra smiley Karla bliver ihvertfald kun i buret hvis hun selv gider smiley ellers så åbner hun det bare og smutter

• #3   14. maj 2009 Anna:
    Hmm ja okay, jeg har i hvert fald en meget aktiv og nok også kreativ hund så må nok ofre de flere penge på det og købe et i bedre kvalitet, selvom det nok kun skal bruges en uge om året. Men kan jo ikke have en løs hund i teltet...

• #4   14. maj 2009 vi har luksus modellen, den er længere nede på siden, der er nemlig metalstivere i. Vi bruger det af og til i bilen, når vi har alle hundene med på en gang, og de åbner dem ikke, men de kan også godt lide deres bure. De første to gange den ene var i det indenfor skrabte hun på enden og fik så afvide at det måtte man ikke, siden har hun ikke gjort det. Kender flere der bruger dem i bilen, kender også nogle som startede med den model du havde for blot to úger senere måtte ud at købe luksus modellen da hunden havde skrabt sig vej ud...

• #5   14. maj 2009 indsæt selv de manglende ord....

• #6   15. maj 2009 iben L:
    Takker mange gange, jeg skal dog ikke køre med det i bilen, der ligger hun i bagagae rummet men det er mere til hun kan ligge i det med alle døre åbne og have lidt fred...
    Men ofre pengene på det lidt dyere...

• #7   15. maj 2009 Vi bruger også vores hvis vi skal have hundene med rundt, så går de små gerne derind og ligger sig når de vil have fred. Den er jo nem at pakke sammen og stille op igen.

• #8   18. maj 2009 Iben L:
    Ja det er nemlig det. Jeg har også bestilt et nu. Det blev den med metalstiver i...

Kommentér på:
Størrelse på hundebur (stof)

Annonce