{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BARF - Pris
  • #1   14. maj 2009 han skal ha ca 660 g alt efter hans aktivitets behov.
    (det er 2% af hans kropsvægt)
    jeg ville så nok runde det op til 700 g. til at starte med, og hvis det så var for meget, så sætte det ned til 600 g. eller hvis han bliver tynd så sætte mængden lidt op.

Jeg bruger til mine 2 hunde 1,5 kg pr dag, og bruger ca 1200 kr pr måned på kød og ben. - Så mit umiddelbare gæt ville være at du ville bruge ca det halve.
    Men det kommer også an på hvor du køber det og om du kan finde nogle slagtere/slagterier hvor du kan købe hunde mad, for det kan sagtens gøres meget billigere end jeg gør det, hvis men gider kører lidt efter det, og ha lidt mere arbejde med det.

• #2   14. maj 2009 jeg vil sige ca 400 kr om mdr, med et nemt og godt foder

• #3   14. maj 2009 Eva: Det var godt nok en stor mængde... ;o) Altså ift. hvad min Freja på 29 kg. skal have. Hun får 450 g. dagligt og er da ret fysisk aktiv. Altså min. halvanden times gåtur ( mest uden snor, altså i løb) pr. dag og leg i haven med 2 andre hunde...

Jeg har ladet mig fortælle, at de 2% primært gælder for de små hunde. Vores de små 10-kg. hunde får 250 g. Altså 2%, og holder vægten....

• #4   14. maj 2009 Min på 10 kilo får ca 2% af sin kropsvægt, hende på 28 kilo ca 4%

Jeg ved ikke helt hvad det koster mig om måneden da jeg køber stort ind (har fryser udelukkende til hundemad) og det koster mellem 8 og 18 kr. pr. kilo

• #5   14. maj 2009 Tanja: Hvor aktiv er den store?

• #6   14. maj 2009 Jamen hun er hverken brugshund eller anden form for konkurrence hund... bare alm hund der får sine daglige gå og cykelture samt ture på mark, i skov og på strand.

Har ikke lige et timeantal pr. dag at sætte på

• #7   14. maj 2009 Det er helt vildt, den forskel der er i mængden... Som sagt får min Freja 450 g. og vejer 29. Og der har hun ligget i 3 mdr.

• #8   14. maj 2009 Det er ikke nok til Monque, da jeg startede hende op på råfodring, tabte hun sig synligt efter en uge med de anbefalede mængder, så det satte jeg hurtigt op og vi har nu fundet en ballance smiley

• #9   14. maj 2009 Ja, balancen er vigtig... ;o) Men det viser jo også bare, at man ikke kan gå helt ud fra den 2%-regel...

• #10   14. maj 2009 Nu er Fraya ikke overdreven aktiv. Vi træner godt nok lydighed men så vildt er det jo ikke. Og ellers de alm. gåtur og ellers have-hygge.
    Der ligger et par barf butikker i aalborg ved jeg - Rigtig hundemad forhandlere.
    Og jeg har en fryser men ikke kun til barf godt nok - men der kan da ligge en slat i.
    På nuværende tidspunkt fodrer vi for ca. 400-450 om måneden vil jeg tro.

• #11   14. maj 2009 Hun har jo i øvrigt tendens til at tage utroligt let på - takket være labben i hende hehe. Så hun får jo et light produkt og har altid gjort det.

• #12   15. maj 2009 Freja vejer omkring 27-28 kg og vi giver 700-800 g. om dagen :). Men hun har også været rigtig svær at få op i vægt og har altid været lige på grænsen til at være for tynd.

Kommentér på:
BARF - Pris

Annonce