581 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
17. nov 2005 Følger: 61 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.692
sove alene... {{forumTopicSubject}}
Nico har altid sovet i sengen hos mig.. men har overvejet om han måske skulle sove i sin kurv på guvlet.. men vil det være synd at gøre det når han hele tiden har sovet i sengen...??? håber der er nogen der vil hjælpe :o)
nov 2005
Følger: 61 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.692
nov 2005
Følger: 61 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.692
Men hvad så når han begyder og pive og kradse på sengen???
åh nej tror ikke jeg kan sove he he
nov 2005
Følger: 61 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.692
nov 2005
Følger: 61 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.692
nov 2005
Følger: 61 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.692
nov 2005
Følger: 61 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.692
sove alene...