Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opførsel efter sterilisering
  • #1   15. maj 2009 Punktum ændrede sig ikke det mindste.

Lanka blev sterilliseret på et lidt "forkert" tidspunkt, så der blev rod i hendes hormonbalance, og hun blev endnu mere hidsig end hun eller er. Så hun måtte på en kur med noget naturmedicin, for at blive stabiliseret efterfølgende. Men så er hun også igen ligesom hun var før sterilisatione.

• #2   15. maj 2009 Jeg smider lige et bogmærke.. Min er lige blevet ordnet, og jeg vil også gerne høre..

• #3   15. maj 2009 min er nemlig blevet mere beskyttende og er begyndt at gø hver gang døren nedenunder går (vi bor på første sal).
    så ville jeg høre om det var normalt og om det går over med tiden.
    hun blev steriliseret for lidt over tre uger siden.

• #4   15. maj 2009 Min blev steriliseret fordi hun havde livmoderbetændelse. Hun var en lidt usikker hund før overfor andre hunde og nu er hun meget usikker.-desuden har hun let ved at tage på nu i forhold til før.
    Så min har ændret sig. Tror det kommer helt an på hunden. Hvis hun ikke var blevet syg var hun heller ikke blevet ordnet pga. hendes adfærd.

• #5   15. maj 2009 det var min heller ikke. hun havde også livmoderbetændelse og vi fik lov til at se den efter. den vejede over halvanden kg og var dobbelt så stor.
    min tøs er blevet mere dominerende og vi skal hele tiden tænke over hvad vi gør så vi konstant står som ledere af flokken.

Kommentér på:
opførsel efter sterilisering

Annonce