{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Èn til brækket tå!! {{forumTopicSubject}}

Hvor uheldig har man lov at være.
Ved juletid brækkede Dusty den ene bagtå og har gået rundt med special sko nogen tid så det kunne vokse sammen. Det er blevet fint og han har ingen mén.

MEEN nu har han fanme brækket en tå på modsatte bagpote. Hvad er oddsene?? Synes i forvejen det er underligt han brækkede den første - og to er endnu mere uheldigt.

Han sidder hos dyrlægen og venter på vi får fri fra job og henter ham.

Ville bare høre om nogen har erfaringer med brækkede tæer.
Han haltede pludselig lidt til hundetræning i onsdags, men ikke vildt. så tog jeg han til dyrlægen i morges. Så var den brækket. Han har en sindsyg smerte tærskel for første gang kunne vi slet ikke se det, før tåen var hævet.

Kan det komme bare af de jokker forkert?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Èn til brækket tå!!
  • #1   15. maj 2009 Aj hvor vildt. Jeg har haft hunde hele mit liv - og som regel to eller flere af gangen - og der er aldrig nogen af dem, der har haft en brækket tå smiley

  • #2   15. maj 2009 Nej jeg har virkelig tænkt om han har "skøre" knogler - måske bare hans tæer der er sarte? Første gang gik der 14 dage før vi fandt ud af det. Vi tog ham til dyrlægen med en hævet rød tå og vi troede han havde jokket på noget og der var betændelse i tåen. Så han fik penicilin og jeg vaskede troligt hans fod i brun sæbe vand hver morgen og aften. Så da det ikke hjælp prøvede vi at røgten fotografere den og så var knoglen brækket helt igennem.

    Stakkels vuffi - han har siddet der med foden i sæbevand og jeg har rigtig vasket og vasket - det må have gjort SKIDE ondt.

    Men ved ikke hvad der sker. Det er synd for ham - men nu må han have skoen på igen!!


Kommentér på:
Èn til brækket tå!!

Annonce