{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

I hundeskoven...! {{forumTopicSubject}}

Efter Bella hun er blevet lidt ældre er hun begyndt at rejse børster når vi møder andre hunde, det er ikke fordi hun knurrer men hun skal lige vise sig og de kommer ikke ned og ligge igen lige med det samme, nu er hun meget forsigtig anlagt og skal mange gange se både folk og "fæ" an før hun vil dem noget.
Hun elsker at apoterer og det er også ynglingsleg i hundeskoven selvom der er alle de andre dejlige hunde basser hun kan lege med. Bella er meget over "sin" pind når vi leger og holder virkelig hønsevagt over den, så hvis en a de andre hunde kommer for tæt på så snærer hund efter dem og kan også finde på lige a lave et udfald! hun har aldrig bidt nogen og det er kun for at fortælle a den her pind er min! De andre hune ejere siger ikke noget, men nogle gange kan jeg ikke undgå at føle mig lidt ængstelig, hva nu hvis det kammer over så det ikke er leg mere og hård fin er grænsen?
----
I hundeskoven er der jo både tæver og hanner, hvilket jo ikke er noget problemet, jeg oplever bare tit at de spriger meget på Bella, sidste gang sagde hun dog også fra da det blev for meget og det roste ejeren af hanhunden hende så´n set kun for, (sorry det nok ikke så relevandt) men vi er da enige om at så længe hun ikke er i løbetid vil hun da sige fra??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I hundeskoven...!
  • #1   17. maj 2009 Finder Bella selv de pinde hun leger med i hundeskoven, for hvis hun ikke gør det, så ville jeg lade være med at lege apport med henne der inde.
    Jeg har selv en tæve der aldrig siger fra, så lidt af Bella`temp ville være rat.

Kommentér på:
I hundeskoven...!

Annonce