{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Venstre's møde med kamphund. {{forumTopicSubject}}

For nogle uger siden gik min kæreste og mig igennem gågaden og vi havde Chico med.. I gågaden står så to fra Venstre, som spørger om vi ikke vil have en pose boller og sådan en folder, så spørger min kæreste så om det ikke er dem der er imod kamphunde og det, så siger han jo, så siger min kæreste at så vil vi ikke have det og spørger om han er klar over at han faktisk står ved siden af en kamphund lige nu, han spørger så om Chico er en kamphund, så siger vi jo ja.. Så klapper han hende lidt, mens hun bare står og nyder det.. Så siger han at han da godt kan se at Chico er en sød hund og slet ikke er farlig..

Jeg tænkte bare mit..... Hm....
Men er glad for at han sagde sådan om vores hund og gad snakke med hende i stedet for at gå væk igen.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Venstre's møde med kamphund.
  • #1   18. maj 2009 har aldrig haft og ska aldrig ha en kamphund.

men muskelhunde er verdens bedste hund smiley

(den måtte jo komme hehe)

• #2   18. maj 2009 .. Du vil aldrig have en kamphund, men har en amerikansk bulldog?? :o)

• #3   18. maj 2009 Super!

problemet i mine øjne er at mange af politikerne har ikke hunde, og kender dem ikke. Og de kender i særdeleshed ikke muskelhundene.

Det er super hvis de kan få lidt indsigt.

Rigtig godt at i snakke pænt og modent til dem. Unge mennesker som bare fortæller dem hvor dumme de er, gør det nemlig bare værre..

• #4   18. maj 2009 Anja: Nemlig.. Synes ikke der er nogen grund til at gå amok over folk der ikke kan lide ens hund.. der er altid nogen som ikke kan lide den race man har, uanset hvilken race det er..
    Men er glad for han lige fik en positiv oplevelse med en ihvertfald smiley

• #5   18. maj 2009 Helt ærligt, I bliver ved. Jeg synes denne diskussion bare fortsætter og fortsætter. Vi har hørt at jeres muskelhunde er så søde og rolige, men der er jo stadig mange af disse hunde, der begår diverse overfald, så der må være noget om det instinkt, de har. Jeg synes det er på tide, at der laves nogle regler - ikke kun vedr. muskelhunde, men alle hunde. Dog kræver disse muskelhunde jo lidt mere og de fleste, der ejer dem, er helt udvidende og kun anskaffer sig den, da den skaber en vis respekt. Jeg synes helt ærligt også ejerne til disse muskelhunde bør tage et ansvar, og evt. lave en kampagne, der informere os, der skifter fortov, når der kommer sådan en hund gående. I bør vise, at I kan tackle dem, og så tage afstand fra dem, der ikke kan styre racerne.

Bare min mening - som skrevet; der er så mange af disse indlæg og synes snart det er for meget.
    Mvh. Pernille

• #6   18. maj 2009 Carina

ja og det holder jeg ved smiley

hvis dine hunde er kamphunde, så har jeg ondt af dem og de burde aflives
    hvis dine hunde er muskelhunde, har du et virkeligt trofast og loyalt dyr smiley

come on, se pointen smiley

• #7   18. maj 2009 Jer der har muskelhunde, hvorfor kalder I dem selv for "kamphunde"? Det giver jo folk et forkert billede i hovedet, og så er det da klart, at folk blir bange...

• #8   18. maj 2009 Pernille: Så gå ud af mit indlæg og lad være med at læs? :o) Hvor svært kan det være?

• #9   18. maj 2009 Jamen folk må da tro hvad de vil om vores amstaff.. Så længe vi ved hun ikke er aggressiv osv.

Hvad er Nynne så? Hun bliver ikke brugt til jagt ;o)

• #10   18. maj 2009 Playdogz: nemlig.. Man kan jo ikke bare kalde dem for noget andet fordi at det de egentlig er lyder for barskt!

• #11   18. maj 2009 Ordkløveri!.. jeg foretrækker muskelhunde, men hvad folk kalder deres hunde, er mig ligegyldigt..

hvorfor denne evindelige diskussion om hvad vi skal kalde dem? Vi ved alle hvad vi mener, og lad os da være enige i en masse ting, fremfor uenige i de dumme ting..

• #12   18. maj 2009 Enig Anja smiley

Kommentér på:
Venstre's møde med kamphund.

Annonce