hundeskov med hvalpe .. {{forumTopicSubject}}
Jeg går på et hold hver onsdag hvor vi tilfældigvis fant ud af at vi næsten alle har hunde...
og nogle fant så ud af vi skulle mødes i hundeskoven onsdag næste uge..
Af nysgerrighed spør jeg hvilke hunde de andre har og ikke mindre end 3 (måske 4) viser sig at være hvalpe, hvalpe på 8 og 9 uger..
Spør om de godt tør slæbe dem med i hundeskov når ingen af dem er vacc. første gang endnu, men det mente folk bestemt ikke var noget problem ..
Nu står jeg lidt i et dilemma - skal Nico med ?
Han er selvfølgelig vaccineret, men alligevel.. hvis nu har bærer et eller andet og får smittet dem - måske er de selv ligeglade med deres hvapser, men jeg er godt nok noget skeptisk ..
Ville i tage 4 hvalpe i skoven sammen med en dgs, og 3 bla af store racer, og mon ikk det bare er bedst at lade vovsen blive hjemme - med fare for at blive stemplet som overbeskyttende og pylret
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.551
Jeg ville nok ikke gøre det, da jeg synes det er en meget stor "mundfuld" for så lille en hvalp + at man jo ikke aner hvordan de andre hunde er....
Synes det er vigtigt at en så ung hund kun får gode indtryk når den skal møde andre hunde...
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 509 Svar: 2.021
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.207
Men med fremmede hunde, aldrig. Det er altfor risikabelt. Så kan godt forstå hvis du lader din hund være hjemme, men jeg var nu nok også selv blevet hjemme.
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 509 Svar: 2.021
For Nico er der jo ingen fare for smitte vel - men han ville nok også bare gå sine egne veje ... så vi kunne jo bare gå vores egen tur, og lade de andre være ...
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.207
Hmm.... Jeg ville nu nok bare holde ham hjemme hvis det var mig.
hundeskov med hvalpe ..