{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

hundeskov med hvalpe .. {{forumTopicSubject}}

Jeg går på et hold hver onsdag hvor vi tilfældigvis fant ud af at vi næsten alle har hunde...
og nogle fant så ud af vi skulle mødes i hundeskoven onsdag næste uge..
Af nysgerrighed spør jeg hvilke hunde de andre har og ikke mindre end 3 (måske 4) viser sig at være hvalpe, hvalpe på 8 og 9 uger..
Spør om de godt tør slæbe dem med i hundeskov når ingen af dem er vacc. første gang endnu, men det mente folk bestemt ikke var noget problem ..
Nu står jeg lidt i et dilemma - skal Nico med ?
Han er selvfølgelig vaccineret, men alligevel.. hvis nu har bærer et eller andet og får smittet dem - måske er de selv ligeglade med deres hvapser, men jeg er godt nok noget skeptisk ..

Ville i tage 4 hvalpe i skoven sammen med en dgs, og 3 bla af store racer, og mon ikk det bare er bedst at lade vovsen blive hjemme - med fare for at blive stemplet som overbeskyttende og pylret smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundeskov med hvalpe ..
  • #1   21. maj 2009 En hvalp burde været dækket via tævens vaciner frem til den er 3 måneder gammel.... Så det er ikke det, der ville være min største bekymring ved at tage en 8-9 ugers hvalp med i hundeskoven.
    Jeg ville nok ikke gøre det, da jeg synes det er en meget stor "mundfuld" for så lille en hvalp + at man jo ikke aner hvordan de andre hunde er....
    Synes det er vigtigt at en så ung hund kun får gode indtryk når den skal møde andre hunde...

• #2   21. maj 2009 derfor tænker jeg også at lade Nico blive hjemme - godt nok er han ikke stor, men selv 12 kg ung hund er måske lidt voldsomt for helt små hvalpe ?

• #4   21. maj 2009 Jeg ville ikke turde at tage min lille hvalp med i en hundeskov. Som Helle nævner, så kan det ende grueligt galt. Så jeg ville aldrig gøre det, med mindre det var med hunde jeg kendte godt i forvejen.
    Men med fremmede hunde, aldrig. Det er altfor risikabelt. Så kan godt forstå hvis du lader din hund være hjemme, men jeg var nu nok også selv blevet hjemme.

• #5   21. maj 2009 pernille - det er sådan noget kontanthjælps tvunget møde vi er til om onsdagen, så kan desværre ikke blive væk ...

For Nico er der jo ingen fare for smitte vel - men han ville nok også bare gå sine egne veje ... så vi kunne jo bare gå vores egen tur, og lade de andre være ...

• #6   23. maj 2009 Betina-- Nårh for søren.... Ja det kender jeg godt. :o) Så er der jo ikk så meget at gøre.
    Hmm.... Jeg ville nu nok bare holde ham hjemme hvis det var mig.

Kommentér på:
hundeskov med hvalpe ..

Annonce