{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Alice B
Alice B
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 64

Lære hund at køre i trailer {{forumTopicSubject}}

Hej HG..

Jeg har lige købt en trailer (dem der er beregnet til børn) til min hund.. Hun kan godt lide at sidde i den, men ligeså snart jeg kører begynder hun at hyle, gø og pive..

Hun har fundet ud af at hun med lidt besvær kan hun rykke røven ud så hun står på jorden og dette kan jo blive farligt når man køre (hun er dog spændt fast med sele og hundesnor)

Hvordan får jeg hende til at sidde roligt og nyde turen?
Hun har allerede lavet huller i det der nylon stof fordi at hun bliver så vild og vil ud..

Skal lige sige at jeg siger nej når hun gør og hyler og roser ligeså snart hun tier stille..

Men hvad kan jeg gøre for at hun bliver glad for at køre??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lære hund at køre i trailer
  • #1   22. maj 2009 Start med ikke at køre med den. Lad hunden snuse til traileren - ros og godbid. Hver gang hun kommer lidt tættere på får hun ros og godbid. Til sidst burde du kunne lokke hende ind i den og rose/godbid. Så kan du prøve at køre 30cm or rose hvis hun er rolig, så 50 cm, så 1 m, så 2 osv.

Begynder hun at hyle hopper du et skridt tilbage og roser/godbid når hun er rolig. Små skridt, så skal det nok komme. Hun kan vel evt få noget trygt med ind. Et tæppe eller en bamse el lign?

• #2   22. maj 2009 Få en anden til at trække cyklen stille og roligt, imens du roser og giver godbidder - mange godbidder.

Da Kikkie skulle lære at "cykle" trak vi hende rundt i ca. 30 min.

Derefter cyklede jeg stille rundt, imens min mand roste og gav godbidder.

Tilsidst lagde hun sig ned og sov og vi kunne roligt cykle afsted.

Kommentér på:
Lære hund at køre i trailer

Annonce