{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Hjælp søges.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har to vidunderlige hunde, som jeg elsker overalt på jorden..
De har førhen måtte komme alle steder, men nu har jeg fået nok..
Beskidte poter og forhudsbetændelse er ikke lækkert at befinde sig i. Soveværelset har jeg nu fået dem ud af, men sofaen...

Jeg har ingen mulighed for at lukke dem væk fra stuen, da der er en 2 m bred åbening igennem det hele. Jeg har overvejet at lægge lagner i sofaen, men tror bare de får dem moslet ned.

Håber der er nogle som har en god idé til mit efterhånden ret irriterende problem.

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges..
  • #1   22. maj 2009 stræklaner er løsningen, det gør vi her-....! det er altså en super løsning

  • #2   22. maj 2009 Jeg har et tæppe liggende i sofaen, som de gerne må ligge på, og det gør de også når vi er hjemme - selvfølgelig med en masse ros.
    men når vi så ikke er hjemme så hoppe de op og ligger hvor det passer dem..

    Ville bare helst undgå det med lagenerne, men ellers en meget god ide. smiley

    Men måske er sådan en "hvalpegård" løsningen?


  • #3   22. maj 2009 ved godt det er lidt omstændigt, men kan i ikke lægge f.eks tørrestativ eller andet ubehageligt liggeunderlag i sofaen når i ikke er hjemme, eller købe et tisseunderlag i metermål til at smække på sofaen, det fås ret billigt i jysk, og det snasker de ikke igennem?

  • #4   22. maj 2009 Hvad med at tørre poter når de har været ude, og så ellers i gang med noget forhudsrens:))
    Eller få kappet bollerne på dem så forsvinder det også :))


  • #5   22. maj 2009 Jeg har nogen pæne stofstykker til at lægge på min sofa så ikke der er alle de nævnte ting i sofaen hele tiden. De passer i farven til sofa og resten af stuen, kan tages af og vaskes, så på den måde er det nemt at have en pæn stue selvom der er både snask udefra og fra hundene osv..

Kommentér på:
Hjælp søges..

Annonce