morgen tur {{forumTopicSubject}}
idag synes Tyson åbenbart at jeg skulle op kl. halv 7 - efter 5 en halv times søvn... Gaaab men fair nok, mor her står op og går ind i stuen for at ryge en morgen smøg... så står Tyson og kigger på mig i døråbningen, vender røven til og lunter ind i SENG!!! hva skete der lige der...
nææææ nej, mor skulle op og så skal Tyson ox op... så på med selen og snor.. og ud a døren... det er jo så fint vejr!! hmm hvor? -
det regner og blæser, det er koldt og der ligger sjap alle vegne..
Men vi valgte så at gå på stranden kl. lort... stiv orkan var der der nede og regnen piskede lige i fjæset på en.... Tyson bliver sluppet fri og spænder ned forbi badebroen og springer i vandet... han lignede godt nok en travl herre der skulle til sverige... det må være en ekstra kold fornøjelse... Griner... skøre hund - så vi gik hjem efter en 3 kvarter... total forfrossene begge to...
det var så vores morgentur
dec 2005
Følger: 316 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.108
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 88 Svar: 399
overvejer at gå den "morgentur" men uha jeg fryser bare ved tanken...
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.635
DEJLIGT med morgenture - Hmmm - Det kan sgu også blive FOR tidligt - Jeg må indrømme - at når mine nogengange starter kl 04 så får de afvide at NÆÆÆ DU - godnat - vi ses om en time eller to... !!
Der er sgu også grænser - som regel har vi været ude sidste gang efter midnat -
Andre gange er jeg så træt at jeg nærmest i søvne går ud og åbner døren - og lukker dem ud - har præsteret at vågne kl 07 og hundene er væk... Kigger ud - der er de ikke - Hmmm - så ligger de i fyrrummet - Fordi jeg har haft lukket dem ud i løbet af natten - Men de har ikke ku vække mig til at lukke dem ind igen - Griner - Oftest er de så heldige at manden vågner - men ikke altid -
De kan sgu bare lade være med at have den energi om natten - Idun forestrækker nogengange at være ude om natten - så får hun lov til det - så plejer der at gå 3 - 4 timer - så vil hun gerne ind igen -
TOSSER...
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.311
føler man sig frisk efter en sådan tur - synes du ikke Camilla? nå, ikke :-)))
okt 2005
Følger: 27 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 575
for tyson bliver ikke træt
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
morgen tur