Tibetansk Terrier- pris Tibetansk Terrier- pris
heej alle
Min kæreste og jeg har overvejet at købe os en tibetansk terrier, vi ved hvordan de er som hund da en af vores venner har en også, en rigtig sjov og kærlighund. lige en hund for os..
jeg vil nemlig gerne have en hund da min kæreste skal til at sejle igen og jeg vil kke være alene hjemme, så en lille vagthund jo være dejligt at have..
så kommer det store MEN. hvad er prisen på sådan en "satan", går fuldt ind for tavle, på nogle racer, men er ikke en vigtig ting for mig da den ikke skal bruges til udstilling, avl osv. men tavlen må gerne være der hvis prisen ikke er kæmpe høj..
så hvis i kender en ca. pris og nogle gode kenneler som vi kan tage ud og snakke med og evt. blive skrevet på venteliste ved, ville det være dejligt..
Mvh. Cille
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.950
uden at vide det med sikkerhed, vil jeg tro prisen er omkring 10.000 som hos de fleste hunde i den str. (jeg kan sagtens tage fejl)
du kan prøve at kigge på www.hundeweb.dk der er en opdrættervejviser. Det er dog ikke alle opdrættere der står der, så specialklubben er osse et godt sted at lede.
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 3 Svar: 196
myr'n
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.950
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 72 Svar: 634
Mvh Dorte
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 72 Svar: 634
Tibetansk Terrier- pris