10.830 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Tibetansk Terrier- pris Tibetansk Terrier- pris

heej alle

Min kæreste og jeg har overvejet at købe os en tibetansk terrier, vi ved hvordan de er som hund da en af vores venner har en også, en rigtig sjov og kærlighund. lige en hund for os..
jeg vil nemlig gerne have en hund da min kæreste skal til at sejle igen og jeg vil kke være alene hjemme, så en lille vagthund jo være dejligt at have..

så kommer det store MEN. hvad er prisen på sådan en "satan", går fuldt ind for tavle, på nogle racer, men er ikke en vigtig ting for mig da den ikke skal bruges til udstilling, avl osv. men tavlen må gerne være der hvis prisen ikke er kæmpe høj..

så hvis i kender en ca. pris og nogle gode kenneler som vi kan tage ud og snakke med og evt. blive skrevet på venteliste ved, ville det være dejligt..

Mvh. Cille

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tibetansk Terrier- pris
  • #1   25. maj 2009 Det er så lille en race så jeg tvivler på du såda uden videre finder en uden tavle. Og det ene sted jeg kender til hvor der avles uden tavle, avler de på en hund der ikke er sundhedsmæssigt i orden.

uden at vide det med sikkerhed, vil jeg tro prisen er omkring 10.000 som hos de fleste hunde i den str. (jeg kan sagtens tage fejl)
    du kan prøve at kigge på www.hundeweb.dk der er en opdrættervejviser. Det er dog ikke alle opdrættere der står der, så specialklubben er osse et godt sted at lede.

• #2   25. maj 2009 Altså hunden er jo ikke lille, men der er ikke så mange af racen. Jeg tror heller ikke de er så nemme at finde uden tavle, da den ikke er særlig udbredt.

myr'n

• #3   25. maj 2009 myr -ja når jeg skriver lille mener jeg osse antalsmæssigt;o)

• #4   25. maj 2009 Hej Jeg er den heldige ejer af en dejlig Tibbe, og ja det er bare en skøn race, fuld med overraskelser. Du skal tjekke http://www.tibetanerklubben.dk/ og se om der er nogle hvalpe til salg eller kontakte nogle af medlemmerne om de ved hvor der evt. er hvalp evt. i udlandet, det blev jeg nød til, da jeg fik Perle, jeg måtte en smut til Tyskeland for at hente ham, da der ikke var nogle hvalpe herhjemme på daværende tidspunkt, og det var igennem en dansk avler, som kendt Ingrid og Peter i Tyskeland og vidste at de havde hvalpe, og dem har vi stadigvæk kontakt med. Prisen lå på daværende tidspunkt 7000 og 9000 og kender ikke nogen som sælger dem uden stamtavle. Perle bliver heller ikke brugt til udstilling eller lign., ikke fordi han papirer ikke er flotte, hans far var verdensmester, men jeg ønskede mig bare en tibbe pga. af deres sind og natur, fordi den passer til mig. Held og lykke i jeres søgen, hvis jeg kan hjælpe med noget, så kan i bare skrive.
    Mvh Dorte

• #5   25. maj 2009 Ps. Kan se at du er heldig, da der pt. er nogle hvalpe til salg, eller snart forventer hvalpe, men tjek hjemmesiden.

Kommentér på:
Tibetansk Terrier- pris

Annonce