{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Kingsmoor som allergifoder {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at skifte Diva over til kingsmoor da jeg kun har hørt rigtig meget godt om dette... Hun har meget sart hud, og en meget fin og tynd pels. I det foder hun skal have skal der helst være meget olie pga hendes pels.. Nogen der kender dette foder, som vil dele ud af erfaringer??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kingsmoor som allergifoder
  • #1   25. maj 2009 Jeg har brugt det og har været meget tilfreds med det, eneste grund til jeg ikke bruger det længere til Lilo er at hun ikke længere gider æde det.

• #2   25. maj 2009 Hov, som allergifoder kender jeg ikke så meget til det, da Lilo ikke døjer med allergi.

• #3   25. maj 2009 trine: har bare hørt om folk med allergi hunde eller hunde med meget sensitiv pels som har haft gode resultater af det..

• #4   25. maj 2009 Det afhænger af havd hun er allergisk overfor - vi var glade for Kingsmoore da vi brugte det i en kort periode, men det indeholder rigtigt meget majs så vidt jeg har hørt... og majs kan jo altså være en årsag til allergi hos en del hunde

• #5   25. maj 2009 Jeg har heller ikke erfaring med det som allergifoder, men jeg ved at man kan læse om det på deres hjemmeside. Og der er faktisk en historie derinde der er skrevet af en herinde fra :0)

Vi brugte det til vores gamle tæve. Da vi fik hende var hendes pels kedelig osv., men efter hun kom på Kingsmoor blev hendes pelse simpelthen så lækker!!! Den var blød, ingen skæl, skinnede, og så fældede hun næsten ikke ;0)
    Jeg syntes det er et super godt foder, men igen... det kommer jo an på hvad det er hunden er allergisk overfor :0)

• Carlo K
    Carlo K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 158
    #6   25. maj 2009 Et foder med korn kan ikke være særligt allergivenligt. Det meste hundeallergi stamemr fra lagermider og de stortrives i korn som der bl.a. er i Kingsmoor. (Majs)

Vil anbefale Orijen elelr Acanas nye varianter uden korn.

• #7   25. maj 2009 Fish4dogs eller Ziwi Peak er også rigtig godt til allergihunde. da det heller ikke indeholder korn

Kommentér på:
Kingsmoor som allergifoder

Annonce