{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

PINLIGT!! {{forumTopicSubject}}

Som sagt er manden og jeg gået fra hinanden, og Chilli og Luna er blevet dele hunde smiley Idag var der så by fest og da manden har knægten, besluttede jeg mig for at hente Chilli (min RR) og tage ham med en tur i byen.

Vi kommer så ned i byen, og der er proppet med mennesker, jeg går langs krammer bodene, da mit blik fanger en total lækker stegs blik, som går på modsatte side af bodene. Vi går så lidt og smiler til hinanden og sådan, og jeg glemmer helt Chilli i den anden ende af snore. I min flirten og tankerne på hvordan jeg nu så ud osv. ligger jeg ikke mærke til at Chilli stopper op og snuser til noget på jorden, så jeg går raskt videre, indtil snoren jo ikke er længere. Og da jeg er en lille kvinde på kun 158 og en vægt på 49 kg, kan jeg ikke hamle op med en hund på 50 kg. Så jeg for et ordentlig ryk, mister fodfæstet og sætter mig lige på r.... smiley Her sidder jeg så med en hund stående,grinenede ( er jeg sikker på) og gloende med logrende hale, der slikker mig i hele hovedet, og en lækker steg der stod flad af grin. Han kom så pænt hen og spurgte om jeg var kommet noget til, men i min surhed og flovhed over mig selv, gav jeg ham bare et skævt smil og smuttede smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PINLIGT!!
Kommentér på:
PINLIGT!!

Annonce