{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Jeg vil have lov at komme med min del! {{forumTopicSubject}}

Opfølger på tråd : Ang frosset!

Jeg er den unge kvinde som efter sigende skulle have sagt at PIa er en dårlig mor, og at det var godt hun ikke var min mor. Men inden i overhovedet begynder at ryste på hovedet vil jeg have lov at sige nogen forskellige ting.

Jeg har ALDRIG sagt at PIa er en dårlig mor. - Det JEG sagde var at min mor ikke ville have sagt den slags ting. - Og nej, det er ikke indirekte at sige Pia er en dårlig mor.

Jeg har intet personligt imod Pia, men synes begge parter var galt i byen og det sagde jeg. Det må jeg vil have lov til. Og det valgte jeg at gøre da jeg ikke synes det var spor fair at hænge nogen ud i forum.

Jeg er sikkert dum og en lille pige som ikke burde være herinde hvis jeg ikke kan lade være med at sige dumme personlige ting. Men jeg synes i skal vente med at tage parti, før i overhovedet ved hvad der skete. Jeg ved også godt at mange af jer er venner med Pia. Både her på HG og uden for. Men derfor synes jeg at i skal kigge på denne sag lidt mere objektivt. For hvis jeg skal være ærligt, så synes jeg ikke at jeg gjorde noget forkert...

Og i er meget velkommen til at fyre mig ned...

Kathrine Milwertz


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil have lov at komme med min del!
Kommentér på:
Jeg vil have lov at komme med min del!

Annonce