380 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Ifur små halter på det ene forben Ifur små halter på det ene forben
Hej alle sammen
Ifur har gennem de sidste 2 dage trukket lidt på det højre forben. Han har leget med en anden hund for 3 dage siden, men der virkede ikke til at det er det.
Kan han havde forstrukket et eller andet og skal vi søge dyrlæge og hvornår skal vi det?
Mange spørgsmål, håber nogen kan hjælpe!
Hilsen Louise
0 synes godt om
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.567
Jeg havde dog nok ringet idag og få en tid.... Både for at få tjekket at det (forhåbentligt) ikke er alvorligt samt for evt. at få noget smertestillende til hunden.
God bedring med ham.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.955
Hvad det skyldes er svært at sige. Min bror gamle hund præsterede at rykke et ledbånd over, bare ved at træde forkert da han satte af i gruset. Andre kan jo nærmest vælte ned fra flere etagers højde, og kun humpe lidt et par dage og ellers være ok.
-men prøv at mærke benet efter helt oppe fra skulderen og helt ned til tæerne, og se om du kan finde stedet han har ondt og om der er noget at se/mærke der. Det kan osse hjælpe dyrlægen med at vurdere om en konsultation er nødvendig eller ej.
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.731
Så vil jeg få ringet til dyrelægen og se hvad de siger. Det er også lige som om det er svært at se hvor han halter om det er forben eller bagben for det er ikke rigtig halten bare så trækken på benet, men jeg vil give dyrelægen et kald
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.731
Ifur små halter på det ene forben