"dansende hunde" {{forumTopicSubject}}
når jeg skal på udstilling er jeg nogle gange nødt til at leje en bil og den hentede jeg over middag og tænkte at vi kunne køre ud til stranden og blive luftet - hundene altså så det gjorde vi og det var en god tur og vel hjemme igen fik de alle 3 et kvart griseøre (man skal ikke fråse) og pludselig tog pokker ved Barbie og lille Kira - de steppede og danskede og kradsede i gulvet fordi deres poter sved - jeg tror de har trådt i nogle friske brændenælder for min hanhund var ikke løs og har ikke "danset" - jeg gav pigerne noget antihestamin og tørrede først deres poter med en klud vredet op i lunkent vand, men det hjalp ikke - så fandt jeg noget creme uden parfume og smurte på hvilket syntes at lindre lidt - og endelig faldt de begge til ro men jeg har det så dårligt med at jeg ikke var opmærksom på muligheden for brændenælderne - det tænker man ikke over i februar måned - så eftermiddagen har gået med at holde poter og berolige især lille Kira ............ er der nogen, der har et andet råd - for jeg ved ikke om jeg har gjort det rigtige -
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 114 Svar: 1.126
Tror du ikke at det var noget andet??
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.311
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.311
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 114 Svar: 1.126
"dansende hunde"