{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Hundetræning / Hvalpetræning {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Min kæreste og Jeg var til hvalpetræning for første gang i aften med Naima, eller det vil sige vi tog fejl af tiden smiley men hun fik da hilst på de forskellige hunde og hun holdte sig ihvertfald ikke tilbage hehe der er krudt i røven på hende smiley

Men vi stod så og snakkede med træneren bagefter og jeg spurgte ind til hvilke race hun ikke tager ind, da jeg gerne vil uddanne mig til Sikkerhedsvagt og i den forbindelse også vil være Hundevagt smiley

jeg spurget så om hun ville tage imod os med åbne arme hvis vi f.eks. kom med en Muskelhund og ja det ville hun, som hun sagde hun vil hellere møde en hund på gaden som der er opdraget og trænet end at møde en muskelhund som ikke er opdraget ordentlig smiley

Så hvis nogen af jer som har en Muskelhund som gerne vil gå til Hvalpetræning eller hundetræning så vil jeg gerne skrive hvorhenne vi går i en PB smiley

Så dem som er blevet afvist ja her er der en god mulighed og hun virker rigtig rar vores træner smiley

Racen jeg nævnte var Amstaff og lignende smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundetræning / Hvalpetræning
  • #1   4. jun 2009 Det lyder godt, alle DKK afdelinger skal også tage dem ind ;o)

• #2   4. jun 2009 Ups undskyld, det glemte jeg og nævne smiley

Vi bor i København på Vesterbro smiley Men træningen er lidt vej herfra smiley

Okay det er kun dejligt og høre smiley

Men syns bare jeg har læst en del indlæg herinde hvor mange Amstaff og lignende ejer ofte bliver afvist når de vil tilmelde sig til Hvalpetræning osv.

Det var kun ment som en hjælp hvis nogen ejer ikke kunne tilmelde sig til Hvalpe / hundetræning pga. racen smiley

• #3   4. jun 2009 Jeg blev bare rigtig glad da jeg hørte at hun ville tage imod os med åbne arme, jeg skal ærlig indrømme at jeg ikke ved så meget om de forskellige racer på nuværende tidspunkt og vil ikke købe mig en Vagt / Brugshund før jeg ved hvad racen kan tilbyde og inderholder men blev bare glad over at der var et sted vi kan træne til den tid smiley

Hun snakkede lidt om racen Amstaff så fik lidt mere af vide smiley

Men det kræver tid at sætte sig ind i racerne, da jeg vil være bedst bygget til ansvaret smiley

• #4   5. jun 2009 Det er godt nok at finde et sted på forhånd hvor man kan træne..
    Men mht. at være hundevagt. de fleste vagtselskaber har nogle bestemte racer, der er godkendt til vagt.. Og amstaff er IKKE en af dem.
    Normalt er det schæfer, rottweiler, malinois mener jeg.
    hundene skal endvidre godkendes før de må bruges samt bestå den årlige mønstring (prøve)

• #5   5. jun 2009 Tina og Alex:

Min kammerat var i praktik som Sikkerhedsvagt og ham han kørte med havde en Amstaff smiley

Men ja man skal igennem en prøve ved nogle selskaber smiley
    Men det bliver højest sandsynligvis heller ikke en Amstaff smiley

• #6   5. jun 2009 Ann-sofie N; Det lyder godt, alle DKK afdelinger skal også tage dem ind ;o)

Nej det gør de faktisk ikke! Vi kunne i hvert fald ikke få lov at træne med bellahøj, med vores sbt tæve!

Kommentér på:
Hundetræning / Hvalpetræning

Annonce