{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

kløen... {{forumTopicSubject}}

de sidste par uger (tror jeg det er) har Cadence kløet og bidt i sig selv som om hun har lopper, men det har hun ikke, har tjekket hende flere gange (og jeg ved godt hvordan lopper ser ud) og hun har fået frontline både forebyggende (som hun har fået fast) har også prøvet akut spayen.

Nu har jeg købt noget som hedder bitter appel for at det ikke smager godt at bidde i sig selv, men så kløer hun sig bare ekstra med poterne og hun er så småt begyndt at slide din pels af under forbenene, hvad kan det være og hvad skal jeg gøre.

Jeg vil gerne tage hende med til dyrlæge, men sidst der var noget tog jeg til dyrlæge og betale dyredomme, uden at få en løsning på problemet, jeg måtte få den rigtige behandling her på hundegalleri (hvor folk hurtigt kunne se på billederne jeg havde sat ind at det var svamp mellem trædepudderne) det var oven i købet gratis, så tænkte jeg ville starte her. =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kløen...
  • #2   5. jun 2009 Det kan jo være at din hund har fået skab, så hjælper en behandling mod lopper ikke. Det kan kun dyrlægen afgøre!!!

• #3   5. jun 2009 burde der så ikke være sår eller pletter eller noget?

Jeg fodre med Barf, og har gjort det siden okt. 2008

• #4   5. jun 2009 Det kan være hunden er allergisk for loppebid.. Bare et bid og så klør det helt vildt.. Og man behøver ikke kunne se lopper.

Det kan også være en anden form for allergi.. Feks fødevare allergi.

Det kan være huden er tør og irriteret.. Prøv at bade med en fugtgivende hundeshampoo eller giv fiskeolie i foderet.

Kan der sidde noget skidt eller andet i pelsen ? Har hunden været i havet ? Salt klør

Fælder hunden ? Løs pels klør

• #5   5. jun 2009 jeg har gidet hende et bad for tænke også at det kunne være sand eller andet der kløede, hun har ikke været i havet og hun fælder ikke, jeg bruger en fugtgivende spay hver gang hun bliver redt, og hun får pels og lakseolie på sin mad, så ved ikke lige hvad det kan være, det er bare så træls..

Synes bare det er underligt at der ikke er noget at se, huden virker ikke rød eller iriteret..

• #6   5. jun 2009 Har kigget dine billeder og der er da næsten ingen tvivl om at den har en svampeinfektion mellem trædepoterne. Det skal behandles med Nizoral, som dyrlægen udskriver. Ellers må du jo opsøge en anden dyrlæge, der har den faglige expertise i orden. Jeg kender til flere hunde som er blevet direkte dårligere af barf fodring, så jeg ville bestemt fodre med et allergiprodukt feks hills Z/D.

Her er et link omkring svamp

(link fjernet)

• #7   5. jun 2009 disse billeder er ikke relevante mere, det er helt væk, der er en grund til jeg fodre med barf, fordi min hund ikke vil spise mindre.. jeg har ikke nogle billeder af mit spørgsmål da der ikke er noget at se..

• #8   5. jun 2009 så er de billeder slettet!!

• #9   5. jun 2009 Jeg tror du må et smut til dyrlæge.. Du kan evt få noget kløestillende, bare for at bryde mønsteret.. Måske er det nok.

Er der sket nogen omvæltning i hundens liv ? Måske et stress symptom
    har du fået nye arbejdstider ? flyttet ? Ny kæreste ? Kæresten flyttet ud ? haft mange gæster ? Er der vejarbejde eller anden usædvanelig trafik / aktivitet ? Har du lavet om i huset ? Flyttet møbler ?

• #10   5. jun 2009 jeg er gået på barsel (ikke født endnu), så er en del hjemme, men ellers ikke jeg stresser ikke rundt tvært i mod, ja tænker også at det måske er blevet en dårlig vane eller noget, men jeg må op og hører ad..

• #11   5. jun 2009 Tillykke :o)
    Jeg er også gået fra, men der er lang tid til endnu synes jeg (18/12 )

• #12   5. jun 2009 tak i lige måde ja her er der 3 uger tilbage. =)

• #14   5. jun 2009 ih hvor træls, jeg tror altså også at cadences måske er en lidt dårlig vane eller noget. men vil lige obsevere det og så evt søge dyrlæge hvis det forsætter..

Kommentér på:
kløen...

Annonce