Mellem-pudel. Familie hund? Mellem-pudel. Familie hund?
Hej.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig,
Jeg har i over et år nu læst om pudlen. Specielt mellem-pudel.
Men det jeg ikke ved er hvordan I pudel ejere har jeres hverdag?
F.eks hvor mange ture I går, hvor meget leg og træning er der osv?
Jeg har læst mig frem til at de skulle være utrolig gode som familie/børne hund. Er det sandt?
For ét er at læse det i en bog eller på sider på nettet, et andet er at få det af vide sådan her.
Men er der nogen der skulle have lyst til at fortælle lidt om jeres hver dag med jeres pudel, ville jeg blive meget glad.
Vil nemlig ikke vælge den forkerte race:(
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.082
det vil de fleste opdrættere hellere end gerne (og dem der ikke vil, ville jeg aldrig købe hos)
de behøver jo ikke have hvalpe lige nu og her for at kunne hjælpe med lidt info om racen
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 15
De er gode til agillity og kan jagt trænes . deres pels skal holdes men man bestemmer jo selv længden på den og de fælder ikke så ingen hundehår på tøjet eller sofaen og så er de nogen fjollehoveder der lynhurtigt finder ud af hvordan de skal opføre sig så man ikke kan stå for dem , ligesom små børn ved de nøjagtigt hvordan de får deres vilje .
Alt i alt er de nogen skønne hunde der altid er glade men alligevel kan være lidt katteagtige ( vi kalder vores kongepuddel perserkatten ) de elsker alle og nyder opmærksomhed .
feb 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
Mange tak for de dejlige svar. Det var rigtig skønt at høre. Så må vi vidst hellere ud at finde en sød puddel:) De er bare ret svære at finde:(
Mellem-pudel. Familie hund?