512 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Dyrehandlere"
Dyrehandlere....
Er altid kommet i dyrehandlere, fordi jeg synes det var spændende at se forskellige dyr. Men jeg har fået den ene dårlige oplevelse efter den anden- med dyrenes trivsel :-( Tynde og syge dyr, ...
Er altid kommet i dyrehandlere, fordi jeg synes det var spændende at se forskellige dyr. Men jeg har fået den ene dårlige oplevelse efter den anden- med dyrenes trivsel :-( Tynde og syge dyr, ...
Skrevet af: Bella- nu med Jackpot - 25. jun 2009
Dyrehandlere hvor?
Da jeg snart er færdig med min uddannelse skal jeg ud og have nyt job. Jeg bliver udlært i en dyrehandler, og det er derfor mit ønske stadig at arbejde i en dyrehandler. Jeg har søgt i Agroland V...
Da jeg snart er færdig med min uddannelse skal jeg ud og have nyt job. Jeg bliver udlært i en dyrehandler, og det er derfor mit ønske stadig at arbejde i en dyrehandler. Jeg har søgt i Agroland V...
Skrevet af: Henriette og Felix <3 - 20. jun 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 477
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
Vi har dog kun hundeting og foder samt foder til katte
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 477
nu skulle i vel ikke ha nogen fine hundetasker hos jer. kan nemlig ikke finde nogen og tager gerne til nørre snede hvis i har:D
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
Dyrehandlere..