{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Griffon petit brabrancon {{forumTopicSubject}}

Syns denne race er sååå sød at se på - og en fin størrelse i forhold til min egen hund. Og har sørme også set at den findes i Black and tan farver- wow den er smuk.

Men det skal jo også være en hund der passer til min og Kings livstil. For på et tidspunkt vil vi gerne ha en hundepige i vores liv, men racen er jeg i tvivl om. Dg er jeg meget vil med griffonen...
Jeg kan tilbyde min. 3 gode ture dagligt, strand, og andre grønne områder. Gode hundevenner, og ren råhygge på sofaen herhjemme. Min egen hund er 3 år. Vi går 2-3 timer dagligt mindst og han er meget aktiv. Dog er han også meget udfarende overfor visse hanhunde, og jeg er ikke interesseret i endnu en hidsig hund.

Ville en griffon være noget for mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Griffon petit brabrancon
  • #1   9. jun 2009 Kender tre stk. der hvor vi kommer... den ene en hunhund... gang i den hele tiden, og hun er sgu sød. De to andre er hanner.. som kommer på pladsen, men de leger ikke rigtig med andre, og kan begge være sådan lidt som du skriver hidsig... og finder sig ikke i det store.. men ja sådan er hanhunde jo nogle gange.. så nok ikke pga racen..
    Jeg synes også det er en dejlig hund.. og dejlig personlighed..

• #2   9. jun 2009 Min hvalp er 3/4 griffon og 1/4 mops - det er absolut griffon'ens temperament hun har fået - MEGET gang i den, men en skøn lille fræk personlighed. Dog har Griffon'erne en tendens til at gø af fremmede ting/mennesker. Min er ikke slem men har mødt en enkelt griffon som var MEGET hidsig, ikke fjendtlig men måske lidt nervøs smiley

• #3   9. jun 2009 Jeg har kun mødt en han griffon og han er den eneste hanhund min hund har mødt midt på gaden og elsket ved første blik. de legede sindsygt godt sammen , fuld fart over feltet. Og han gøede ikke osv..

Men må indrømme jeg ikke gider endnu en lille hidsig race. Elsker min egen hund og hans temperament og ego, men ville ikke havé 2 med samme hidsige gemytter..sikke en stemning de kunne piske op smiley

• #4   9. jun 2009 Det ligger ikke til racen at være nervøs eller hidsig, men de er meget vagtsomme og dermed ret gøende ...

• #5   9. jun 2009 Jep - de blev i sin tid brugt som rottefængere OG små vagthunde... Og mit lille kræ er begyndt at øve sig - sidder ude i gangen og troner i sin kurv og gør af alt hvad der pusler i opgangen. Men hun gør det sjovt nok ikke når hun er alene hjemme, for hun gør ihvertfald aldrig når jeg kommer smiley

• #6   9. jun 2009 Vi er ude 2-3 timer om dagen, ikk alt sammen gå ture, også leg, hygge i parken osv

• #7   9. jun 2009 Jeg har en griffon, og han er en lille spilopmager. smiley Fuld af sjov og ballade, og altid glad Når vi møder andre hunde skal han lige puste sig lidt op (han er 8 mdr. ), men gassen går hurtig af ballonen og så er det sjov og ballade igen. Griffonen har et utroligt dejligt sind. Min lille dreng gøer når der kommer gæster, men det går over lige så snart de er inde for døren. Jeg kan kun anbefale racen.

Kommentér på:
Griffon petit brabrancon

Annonce