{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.721 visninger | Oprettet:

Fiskeolie {{forumTopicSubject}}

Hej alle samme..

Må man give sin hvalp fiskeolie, eller er det mest som voksen man giver det til dem...??? Hvad er jeres erfaring, og er der andre gode tilskud man kan give sin hund...
Har en schæfer, så vil gerne ha en flot pels og noget der styrker knoglerne.. Har i nogle gode råd...
Også ang nu det er en hvalp, hvor tidelig begynder man at give dem den slags sager???

Dental sticks: Må en hvalp på 13 uger få sådan nogle, plus andre dejlige ben..???

Glæder mig til gode svar, det plejer i jo at være gode til..

//Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiskeolie
  • #1   10. jun 2009 Hvis din hvalp ikke har en mat pels er der ingen grund til at olie som tilskud.

    Vital animin vil jeg bestemt anbefale dig at give som kostilskud hver dag.

    De fabrikarede tyggeben ville jeg personligt skifte ud med lammeribben eller en lækker kalveknogle.

    (link fjernet)



  • #2   10. jun 2009 Det vigtigste er at hunden får et godt hvalpefoder til hunde af stor race, og at den får det til den ikke vokser mere.. ca i 18 mdr.
    Det du skal pase på med at give ( eller helst ikke give) er røgede ting.. griseører feks.


  • #3   10. jun 2009 Jeg gav min alm fiskeolie piller. til mennesker.
    Det var et ård herinde fra. Synes dog ikke det virker.
    Men lakseolie. Det er super smiley
    Det kan du få fra mærker Kronch. Det feder dog en del. Men deres forder, som indeholder det, feder ikke. Og det er et super fint foder. Det bruger jeg selv.
    Og så er det ikke vildt dyrt.

    Der skulle da ikke være noget i vejen for at give den guffer osv. Bare husk at træk det fra i kosten, hvis den får meget. Ellers bliver det en lille prop smiley

    Held og lykke med den lille.
    Han ser sød ud.


  • #4   10. jun 2009 Tak for jeres råd...

    Jeg har også hørt at grise ører ikke er det bedste endnu, men har købt en okse knogle med lidt guf i, som den hygger med.. Skal vis lige ha undersøgt den foder, men det skulle være godt, vi får det fra en kennel der også altid har brugt det, og han ku kun anbef. det..
    Er lidt nervøs når de kan tag på af lakse olien, da den helst ikke må vokse for hurtig, knoglerne sku helst ku følge med, og den har flækkede det ene bagben, så den får nok heller ikke løbet så meget energi af sig og får den samme motion den næste mdr.. Øv...
    Pelsen er sådan set fin, men kan jo selvfølgelig holde øje med om den blir mat senere...
    //Rikke


  • #5   10. jun 2009 Nej det passer også det med griseøre. Jeg gav Malou det som hvalp, hun fik meget tynd mave smiley
    Men hvalpe har jo også en sart mave.

    Som sagt så feder foderet ikke smiley
    Der er det nemlig tilpasset.


  • #6   10. jun 2009 Det er også mere lakse olien jeg tænker på der ku fede.. Det er måske ikke en fordel lige pt.. :O)

  • #7   10. jun 2009 Nå okay smiley
    Nej det feder desværre en del. Men det giver en flot pels.
    Jeg måtte stoppe med det. Men startede så på deres foder i stedet for. Det giver også fiiin pels. Men feder ikke smiley


  • #8   10. jun 2009 Jeg må lige nær studere Balder's foder, om der sku være lidt fiske olie i det... :O)

Kommentér på:
Fiskeolie

Annonce