1.579 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

hundeluftning fra scooter... hundeluftning fra scooter...

Hvad fanden er det lige der går galt i folks hjerner - eller mangel på samme - Her i byen hvor jeg bor, har jeg indtil mødt 2 der lufter deres hunde på den måde.

Den ene gang gik vi på fortorvet, og var nær blevet løbet over ende, faktisk nappede hunden ud efter mig, råbte og skreg af manden - ingen reaktion. Politiet ville gøre noget ved da jeg ikke vidste hvem manden var...

Anden gang i aften mødte jeg så nummer 2, det på et grønt område, hvor knallert kørsel er forbudt, samt du skal holde din hund i snor.... Nå men nummer 2 har ikke styr på hans hund, så den løber over til os, jeg går i mellem hunden og Balder, da jeg ikke vil have at den skal snakke med min hund. Råber så meget højt efter ejeren, at han skal komme og hente hans hund, der går lidt, så kommer han og så kommer jeg ellers af med min vrede, får vist sagt en masse forskelligt, men ender da ud med at man kan forh...... da ikke lufte hund på den måde...
Han kigger måbende på mig og siger så bare at det kan man da... Så får jeg vist råbt noget mere som ikke er så pænt, og gutteren kører afsted med hunden igen...

Grrr jeg er bare så sur.... Beklager at det blev så langt men skulle lige ud med det ;-(

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundeluftning fra scooter...
  • #1   13. jun 2009 Ja, det er helt vildt... Ser det også engang imellem, her hvor jeg bor. Syntes det er dyremishandling og tit kører de så hurtigt at hunden virkeligt, skal løbe hurtigt for at følge med. De får også en masse røg i hovedet når de løber der... Folk er ikke rigtig kloge efter min mening

• #2   13. jun 2009 Der findes desværre stadig for mange uansvarlige hundeejere.
    I princippet her jeg ikke noget imod at man lufter sin hund på en scooter, men så skal den dælme være i snor og vedkommende skal køre i et langsomt tempo som passer til hunden - ligesom hvis det var på cykel. Jeg har flere gange mødt en herude som kører sådan en 3-hjulet handicapscooter og har hunden til at løbe ved siden af. Men det foregår også med ca 5-6 km. i timen.

• #3   13. jun 2009 Jeg blev også bare så sur, og det som gør mig endnu mere sur, er at man ikke kan gøre noget ved, man kan jo ikke engang gå til politiet, for de har jo ikke "tid" til sådanne bagateller... GRRR

• #4   13. jun 2009 Miemiv - Handicapscooter er helt i orden med mig, men det er er altså store ulovlige 45 scootere, men det skal dog siges at de 2 som jeg har mødt de har ikke snor på deres hunde, men de kører altså stærkt alligevel....

• #6   13. jun 2009 Tina - Det er jo det der er problemet - De tænker ikke !!!

• #7   13. jun 2009 Simpelhen noget svineri. De skulle selv have uren efter en scooter.

• #8   13. jun 2009 Eva P - Nemlig - Kom nu med det dyrepoliti !!

• #9   13. jun 2009 stik dog en kæp i hjulet så er det sikkert ikke skide sjovt længere;-)

• #10   13. jun 2009 Jeg synes det er SKIDE smart. Jeg tror jeg skal ud og købe mig en ulovlig knallert. Nogen der har en ekstra? Selvom mine hunde kun er 1 år gamle, tager de vel ikke skade af at løbe til bag en knallert. :*P

• #11   13. jun 2009 Sådan nogle bøller har jeg heller ikke noget til overs for. Når de både kører for stærkt, kører hvor det ikke er tilladt og lader deres hunde løbe fri burde de kunne straffes, for det er absolut ikke i orden.

Ja det kunne være fedt hvis scooterhovedet styrter og slår sig gevaldigt *GG*

• #12   13. jun 2009 Wilhelmina - Jamen du siger da bare til vi har ikke andet her i byen, og de kører rundt som sindssyge, hvilket også pisser mig af - Det samme gør alle de forbandede "brian biler" - Hvad gør politiet intet, og for 3 uger siden endte det med at vi havde en bil i haven (se mit fotoalbum) - Er politiet så at se de efterfølgende aftener for at holde lidt øje med alle idioterne nej det er de ikke GRRR

• #14   13. jun 2009 Rasmus og Miemiv - Ja det kunne fandme være godt hvis de styrtede, for hjelm bruger de jo ikke (der er jo ikke noget at beskytte), så jeg det, ja jeg ville nok ikke ligefrem løbe over for at hjælpe dem - Så kan de fandme lære det !!!

• #16   13. jun 2009 Nahaj...man kan komme til skade af motion. smiley

Karina: det ser godt nok vildt ud. Heldigvis er det kun materiel skade der er sket. Og så slipper I for at overveje hvordan I kommer af med den hæk. Jesus...de er jo ikke en evighed om at blive store nok til at skærme haven af.

Man burde træne hundene til at gå i dækkene på alle Brian Bilerne. Og ulovlige knallerter...

• #17   13. jun 2009 Eva: Uh jeg kender det SÅ godt. Der hvor vi bor har vi en lille skov med et åbent areal, der går vi som regel igennem nr vi skal i hundeskoven, og der kører de unge (haha som om jeg selv er særlig gammel) også helt vildt stærkt på stier der svinger så de ikke kan se om der kommer nogen gående. Og så kører de flere på en knallert uden hjelm. Ihh...jeg håber også altid der kommer en bidsk hund og skræmmer dem så de ikke kommer igen...

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 456
    #18   13. jun 2009 I den by hvor en af mine veninder bor, er der en mand der lufter sine 2 bokser på cykelstien på knallert. De er godt nok i snor, de er nemlig bundet sammen med ca 1½ m snor. Hun fortæller at han gør det også sådan inde i gågaden og oppe i skoven.
    Hvad fanden tænker sådan nogle folk på ???? Og hvor er politiet ??

• #19   14. jun 2009 Folk tænker sig virkelig ikke om..

Eva- Jeg har også haft 3 på knallert kørende bag mig i bil, der var så en bil foran mig som holdte stille, det havde jeg godt set, men det havde de ikke, så da jeg bremsede prøvede de også på det, men det endte da med at de måtte køre udenom mig, for i hold kom de ikke - Heldigvis kom der ikke en modkørende, for så havde de altså været færdige.... Men var det sket, ja så var den modkørende jeg ville have haft ondt af .....

• #20   14. jun 2009 Wilhelmina - Med hensyn til hækken, så er det selvfølgelig lige ud foran vores terrasse, så den bliver ikke brugt mere... Syntes ikke at det er særlig sjovt at sidde til offentlig skue...

Forbandede idioter som tror at det er ok at køre uden kørekort, beruset og hvad ved jeg, det var jo en lige vej de kørte på....

Politiet sagde ikke noget da vi nævnte overfor dem at de unge tit lå og kørte 80-100 ude på vejen, hvor man altså kun må køre 50 !!

• #21   14. jun 2009 den eneste der lufter hund på scooter i vores by er mig, den er trehjulet, hundene elsker den, men farten tilpasses også efter deres behov, men scooteren kan vi køre til både skov og sø.
    jeg ville aldrig turde gøre det på en to hjulet selv om farten var tilpasset hunden, det lyder farligt i mine ører
    her er hund og scooter på tur

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=37769

Kommentér på:
hundeluftning fra scooter...

Annonce