{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Odense DKK
  • #1   20. feb 2006 Tillykke med jeres flotte resultater smiley
    Vi så jer i store ring smiley

Vi fik 1 præmie og 2. plads + smalt lille bånd som jeg ikke helt har fundet ud af hvad betyder.
    Gik rigtig godt for os med uheldigvis havde en tæve i løbetid været der før os og det forstyrrede ham en hel del.

• #2   20. feb 2006 Ja vi så jer i store ring, vi var der selv med Eurasieren Duchessè, men hun kom jo ikke imellem de 4 bedste. En flot hund du har, og stort tillykke med dine flotte placeringer.

• #3   20. feb 2006 Tak skal I have, jeg er også smadder stolt altså! Ja lagde godt mærke til dig Else, vi er er jo hundeven med Gitte Børgensen med Darko og Qula (Darko blev BIR).

Vanja - det smalle Lilla bånd betyder særdeles lovende... Så det kan du være ganske stolt af..

Heidi

• #4   20. feb 2006 Det var Diva's og min første udstilling så jeg var meget nervøs og Diva var helt oppe på dupperne..
    1præmie 2. plads i hvalp.
    Dagen efter i DTK 1præmie 1. plads bedste hvalp i klassen....
    Jeg var Super stolt af min lille Diva.

• #5   20. feb 2006 Jenna fik Cert i brugshundeklassen og blev BIK2 - Benji blev 1.v. i melleklasen m/ck og BIK4 - Solo blev 1.v. i Unghundeklassen og stod placeret som den uofficielle 5'er i BIK, - Baloo blev BIR hvalp, men vi droppede at gå ind i BIS'en med ham, da Benji også skulle med i avlsklassen efter hans far, -der blev vi BIS3 og i opdrætsklassen var Solo og Jenna med for Starworkers hvor vi også blev BIS3!:-) - Såååå... Vi klager ikke!:o))

• #6   20. feb 2006 Odin 2 bedste mellemklasse i Odense og bedste mellemklasse i søndersø med ck + 4 bedste han
    Loke blev 2 bedste hvalpehan med sl i Odense og i søndersø fik han en 2 plads med lovende

• #7   20. feb 2006 Sabrina, i klarede jer bare så godt.. Diva er jo nærmest som født til udstillinger. hun var rolig og lydig og bare legesyg:) Sikke en dejlig weekend:)

Ninja blev BIRhvalp både i odense og Søndersø:)

Sabrina Vi må lige slå hovederne sammen, så vi kan se filmene:)

• #8   20. feb 2006 Alissa tusind tak, må nok sige at Ninja også er en rigtig lille showman himself, han er jo født til det der.. syntes de begge klarede sig super og er sikker på de kommer til at følges hele vejen til England en dag smiley

• #9   20. feb 2006 Hejsa

Jeg vil lige fortælle, hvordan det gik os i Odense....

Det var vores allerførste udstilling, dog var vi med til samojede jubilæriumet i oktober i 05, men det var kun på kigger. Så derfor var der lidt nerver på, da vi i går troppede op, til vores første udstilling. Dog havde min opdrætter sagt, at hun nok skulle går i ringen med lille Vanni...
    Det Gik rigtig godt, han blev nr 2 i hvalpeklassen, men fik af vide at han var meget lovende... 1. pladsen gik til Kiak´s Kenzo of Dancer... Og 3. pladsen fik Vanni´s bror.... Så vi tog rigtig stolte derfra...

• #10   20. feb 2006 He he vi slog så Gitte & vanni :o) Super stolt af min lille dreng som vigtigst af alt fik en god oplevelse og en super kritik.. Far Siko blev 2 vinder i åben klasse med CK men blev ik placeret... Han mangler et cert for at blive champ....så nu er det ekstra spændende..

i øvrigt kan jeg fortælle nye udstillere at hallen var under al kritik ( Ihvertfald vores) STOP fyldt med hunde og mennesker så vi skulle ud af branddøren for at lufte hundene.. Heldigvis plejer det ikke at være så slemt .o)

• #11   20. feb 2006 Anja H: kan kun give dig ret, som ny udstiller kunne denne oplevelse godt havde skræmt mig væk. Men men men der skal mere til hos mig smiley

Kommentér på:
Odense DKK

Annonce