{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

killing og hund {{forumTopicSubject}}

Har fået vores lille vidunderlige killing i dag, og alt gik bare efter bogen... Hunden fik et stort lækkert kødben som hun brugte lang tid på udenfor, mens katten kunne vandre rundt i fred i de nye omgivelser. Den var legesyg og glad, indtil vi forsigtigt lukkede hunden ind. - Nu har den ligget under et skab i 2 timer, og jeg har så frygtelig dårlig samvittighed over ikke at gøre noget...

Burde jeg blive nede ved den og sov e i nat, burde jeg hive den ud, skal hunden lukkes helt væk.???... ARRRGH... Øv bøv, hvor jeg har dårlig samvittighed over den lille bange missekat skal sidde helt alene under et skab!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killing og hund
  • #1   15. jun 2009 Rolig rolig rolig:-)

    Da jeg fik min bette (vild)killing hjem for lidt over 2 år siden nu, lå den ude under fyret i tre dage. Vi stillede mad ud til den og sørgede for den havde det varmt og godt. Vi sad flere timer og prøvede at kalde på den og lokke den hver dag med mad og til sidst der kom en altså:-) Jeg har nu verdens mest kælne kat:-)

    Den sku lige vænne sig til både nye mennesker og dyr:-)


  • #2   15. jun 2009 Da jeg fik hunden gemte kattene sig under min seng hele dagen..

    De kom over det, og er nu glade for hinanden..


  • #3   15. jun 2009 Men hov!
    jeg ved ikke om du har hunden med i seng om natten?
    For jeg synes ikke de skal have mulighed for at være alene sammen i nat de to, bare for god ordens skyld, til de har lært hinanden at kende..


  • #4   15. jun 2009 Har normalt hunden med ovenpå for at sove, men overvejede at sove nede i stuen i nat - og smide vovsen ovenpå- hvis katten nu kom ud... - Men kunne ikke drømme om at lade dem være alene sammen...

  • #5   15. jun 2009 Der er faktisk en artikel i HUNDEN om lige netop det at lukke en hund og kat sammen, hvis du har mulighed for at låne bladet, hvis du ikke allerede selv har det.

    Det er helt normalt, at katten finder sig et trygt sted.

    Min erfaring er, at jo mere drama man gør ud af at sætte hund og kat sammen jo sværere bliver det.

    Jeg fik først kat, så hund, så en kat mere. Gjorde intet specielt for at sætte dem satte andet end at holde øje med dem selvfølgelig, og de var ikke alene sammen.

    Lad killingen få ro i nat, den lister ud, når der er helt stille og undersøger sit nye territorie. Lad den gøre det helt uden indblanding. Den skal nok komme frem, når den er klar til det.


  • #6   16. jun 2009 Jeg har 2 katte og har nu fået en hvalp der er 13½ uge...
    Vores lille kat som ikke er et år endnu, skal hoppe og blære sig foran hunden og løber væk hvis hunden løber efter. Den store derimod, som er 3 år, stiller sig op og hvæser og gir den en over snuden hvis det er det der skal til..
    Hunden er meget nysgerrig, men ved godt den ikke skal gå for tæt på.
    Mine katte er ude katte, og var frygtelig nervøs for om de kunne finde på at tag væk, i galskab over der var kommet en hund. Så ca 2 dage, holdte jeg dem inde, så de ku snuse i hele huset, mens hunden var ude. Og så har de hele kælderen for dem selv, så når hunden blir for meget, går de der ned og hygger..
    Hunden vil jagte den lille nogen gange inde, fordi den vil lege.. Men de har heller ikke gået sammen så længe, så håber de bliver endnu mere venner, og mine misser kommer hjem hver dag til aften, så helt skræmt er de dog ikke, selvom om hunden nogen gange gør af dem når den ser dem nede i haven...
    // Held og lykke med det.. Det skal nok gå. Håber jeg også selv det gør for mig. Det skal ha tid som alt muligt andet.


Kommentér på:
killing og hund

Annonce