{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Purina Pro Plan {{forumTopicSubject}}

Nogen der har noget at sige til foderet?

Synes det lyder rigtig godt, også energifordelingen i forhold til hvad der anbefales... Men men men bliver lidt skeptisk når jeg hører det er Nestlé det kommer fra...

Fodrer pt med Arden Grange som jeg er skiftet til fra RC, men heller ikke det er prinsessen særlig glad for...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Purina Pro Plan
  • #2   18. jun 2009 Sylfiderne fik eksem bag ørerne og mellem trædepuderne af det...:(

• #3   18. jun 2009 Jeg bruger det til min hvalp. Det er første gang jeg prøver det men jeg synes at det er super godt. Han er så dejlig blød og blank i pelsen. Det er på opfordring fra opdrætter at jeg bruger det. Hun bruger det til alle sine hunde og det var derfor også det hvalpen var vant til. Det er den med laks jeg bruger. Den skulle være rigtig god til hunde der kan have tendens til allergi.

• #4   18. jun 2009 Fodrer Baloo, Bianca og Cassie med det. De er rigtig glade for det, og igennem flere år uden problemer for Baloo og Biancas vedkommende.

Pæn og regelmæssig afføring viser at det er et godt forder, som de gider spise.

• #5   18. jun 2009 Caya: mums, mums, snask, uhmhhh...kan vi lige få noget mere?
    Clara: mums snask, uhm, dejligt, hov er der allerede spist op?
    Bente: enig med Gitte og Margit. Godt foder, som hundene gider at spise. Fin pels, veltilfredses hundepiger,fin afføring 2 gange dagligt. Efter at have prøvet med Eukanuba og RC er det faktisk det bedste foder vi har prøvet. Ja hundepigerne vil helst have Pedigree...men det er nu en helt anden snak. Lige nu fodrer vi med Pro Plan - laks.

Kommentér på:
Purina Pro Plan

Annonce