1.332 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Gave til dyrlæge Gave til dyrlæge

Er der nogensinde nogen af jer som har tænkt på eller givet jeres dyrlæge en gave - chokolade eller noget ?

Jeg fik jo aflivet vores Enzo i torsdags og jeg synes bare, at min dyrlæge var helt fantastisk i den forbindelse, forstående, medfølende og omsorgsfuld.
Og så er det jeg tænker på, om jeg måske skulle købe en æske chokolade og give ham, som han måske kan dele med de andre i klinikken - de har nemlig også været rigtig søde i alt omkring Enzo og mine hunde.

Hvad synes I ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gave til dyrlæge
  • #1   21. jun 2009 Næh, men jeg kan helt klart godt se tankegangen i det.
    Og jeg er sikker på at din dyrlæge vil sætte rigtig stor pris på det, og være glad for tanken..

• #2   21. jun 2009 Det lyder da som en rigtig god ide synes jeg smiley
    Viser daat man værdsætter deres arbejde smiley
    Har aldrig selv prøvet . . .. . . . ..

• #3   21. jun 2009 Anne R
    Hvorfor skulle du ikke det ? Hvis du har lyst til det ?
    Synes det er en dejlig og kærlig idé og tanke smiley

• #4   21. jun 2009 Jeg har heller ikke selv gjort det før. Men tænker bare på, at f.eks. på hospitalerne (jeg arbejder på hospital) der sker det jo jævnligt at de pårørende eller patienterne selv kommer med chokolade, vin, penge til kaffekassen, blomster, slik osv., hvis de har haft en god oplevelse trods det triste i at være indlagt eller at have mistet en pårørende, men hvis de gerne ville sige tak for god og kærlig omsorg.

Såååå...... hvorfor ikke også gøre det hos sin dyrlæge, hvis man føler dyrlægen har ydet noget ekstra - også selv om man betaler for de ydelser man får hos dyrlægen.

Jeg kunne jo bare købe en stor pakke Merci eller noget.

• #5   21. jun 2009 De er i hvert fald gode smiley

• #7   21. jun 2009 Jeg gav mine dyrlæger en stor æske chokolade inden jul sidste år... de har hjulpet mig meget og jeg er kommet en del der uden de har taget betaling for det hele...

• #8   21. jun 2009 Jamen det er simpelthen det jeg gør - en ordentlig æske chokolade de kan guffe i.

• #9   21. jun 2009 Til jul gav vi vores fantastiske dyrlæge en juledekoration...

Hun har været helt unik i forbindelse med Cassius' skade, så det var HELT på sin plads :o)

• #10   21. jun 2009 CH
    Ok - så er jeg ikke den eneste som har tænkt tanken.
    Ved ikke hvor udbredt det er, da folk jo nok tænker at de betaler for ydelserne og så må det være godt nok med det.
    Men hvis en dyrlæge yder en ekstra omsorg og service, så skal de da også vide at det er godt og det kan penge altså ikke gøre - ikke i mine øjne.

• #11   21. jun 2009 CH,
    arj, en god ide.
    Tror jeg vil lave en dekoration til min dylle til jul..

jeg har ikke så mange penge, så en gave er udelukket, men han er så flink til altid at hjælpe og giver gerne lidt rabat, hvis han kan mærke at jeg er presset.
    Det vil jeg helt sikkert gøre!..

• #12   21. jun 2009 Tror det var mere fair , hvis dyrlægen gav os en gave......de tjener ski mange penge på os fattige hundeejere........*LOOOOL*

• #13   21. jun 2009 Jeg har faktisk givet min dyrlæge noget vin engang, netop fordi han havde været super god mht vejledning og gratis hjælp mht en syg hvalp...Så jo, synes sagtens at man kan vise sin taknemmelighed på den måde.

• #14   21. jun 2009 Nittib
    Tja, måske. Men jeg har fået en del rabat i den tid jeg er kommet hos den dyrlæge. De/han er altid sød og omsorgsfulde, giver sig tid hvis jeg har spørgsmål, så.....

• #15   21. jun 2009 Jeg gav vores dyrlæger chokolade i forbindelse med vores tæve havde kalkchock i sommers - de var simpelthen så proffessionelle og støttende at jeg synes det var helt på sin plads.

det vakte stor glæde og vores kort hænger stadig på deres opslagstavle smiley

• #16   21. jun 2009 Tja nu har jeg ikke haft brug for dyrlægen udover lige det årlige tjek, så den tanke har aldrig faldet mig ind - men måske hvis der en der sker noget med mine hunde og de er gode der smiley

• #17   21. jun 2009 Det vil aldrig være en skidt ting at vise taknemlighed. Synes at det er en smuk tanke

• #18   21. jun 2009 Camilla
    Var jeg også kun kommet der x 1 årligt til alm. vacc og tjek, så ville tanken nok heller ikke have strejfet mig.
    Men nu er jeg kommet der i hvert fald en gang om måneden og nogle gange oftere det sidste års tid, så er ret kendt hos dyrlægen og hele vejen igennem har de været kanon søde. Og specielt her hvor Enzo blev aflivet, har det trods den triste begivenhed, været en positiv oplevelse med masser af forståelse, omsorg og hjælp.

• #19   21. jun 2009 Hov vi har jo også lige givet Cassius bedste veterinærsygeplejerske blomster fordi hun har været HELT fantastisk i hans genoptræningsforløb.....

• #20   22. jun 2009 Ved mine dyrlæger,modtager en del chokolade,kager osv..

Jeg har ofte en kold sodavand med til dem,de dage hvor klinikken er ved at vælte smiley

De sætter pris på alt de får og nyder det smiley

Så god ide

• #22   22. jun 2009 Til jul -køre jeg ud til min dyrlæge, med en købmandskurv, for at sige tak for en god behandling, ( Selv om man kun kommer én gang om året, til vaccination og helbredstjek.)

Er jeg på ferie, sender jeg lige et kort.

Men det er også noget med den måde, som min dyrlæge er på, er altid blevet behandlet med stor og dyb respekt.

• #23   22. jun 2009 Rigtig sød tanke Anne, kom du bare afsted ;-)) de vil helt sikkert sætte pris på det. Knus Stine

• #24   26. jun 2009 Var forbi dyrlægen i går da lille Dian skulle have klippet negle og så havde jeg samtidig en stor æske Merci-chokolade med og et lille kort, hvor jeg havde skrevet lidt.

Han blev oprigtig glad for det, så jeg fik 2 store kram og en negleklipning af Dian på husets regning *smiler*

Kommentér på:
Gave til dyrlæge

Annonce