1.276 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Røde øjne - hundebilleder Røde øjne - hundebilleder

Når man tager billeder af hunde, så synes jeg altid de får den der blå/grønne farve, når det er indendørs med f.eks. blitz. Aldrig røde som menneskers øjne bliver.

Men er faldet over en hund her på HG som har røde øjne på billeder - hvordan kan det være ?
http://www.hundegalleri.dk/uploads_large_wm/273004.jpg?21-04-2007

Jeg har aldrig set det før.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Røde øjne - hundebilleder
  • #1   28. jun 2009 Her er den farve øjne jeg kender normalt når man tager indendørs-billeder med blitz

(link fjernet)

• #2   28. jun 2009 Begge billeder er nogle jeg har lånt andet sted på forum, for at demonstrere forskellen.

• #3   28. jun 2009 Når lyskilden rammer pupilen præsist, så vil man kunne se blodkar osv. så da vil øjnene se røde ud som på det første billed, er øjnene bare lidt vendte til en side i forhold til lyskilden bliver de gule el.grønne, men her er det kameraets skyld at de får forskellige farve, på nogle bileder er de gule på og andre grønne, ligesom ens tøj vil ha en lidt anden farve end i virkeligheden afhængigt af hvilket kamera man har taget billederne med, og filmens type har el. kan også ha noget at sige.
    jeg håber at jeg har fået forklaret det nogenlunde forståeligt, det er langt over min senge tid kan jeg mærke *Ss*..

• #5   28. jun 2009 Gizmo. Det har intet at gøre med øjnene, det er deres vinkel i forhold til lyskilden, mennesker har det med at kigge direkte ind i et kamera, derfor får de som regel altid røde øjne *Ss*

• #6   28. jun 2009 Ok.
    Synes bare at det var mærkværdigt. Den hund på billedet med de røde øjne, der er alle billederne af dem med røde øjne. Synes bare det er lidt pudsigt at det er sådan på samtlige billeder.
    Jeg har f.eks. aldrig oplevet det med nogle af mine hunde og der er billederne da taget fra alle vinkler. Der har jeg kun oplevet tendens til lidt gule eller grønne.

• #7   28. jun 2009 Det er også sjældent at en hund kigger direkte ind i kameraet, de ser som regel på personen, så det er nok derfor.
    Men jeg kan sagtens forstå at det underede dig, vidste jeg ikke lige det med øjnene og de refleks øjne, så ville jeg godt nok også spekulere.mig hudæøs indtil jeg fandt årsagen...Ggg..

Forresten Anne, jeg har lige fået min "nye" vuffer hjem, han er godt nok ikke en baby/hvalp han er fra 2007, men han vejer kun 1,7 så han er godt så lille at han ligner en hvalp *Smiler stort og lykkeligt"
    Jeg håber at han kan hjælpe mig over sorgen af Chiki, han har allerede fået gjort pigerne utroligt glade, så de nu pludseligt opfører sig som mens Chiki levede, han styrter også rundt og leger med dem, og det har de gjort siden han kom, han lyttede kun lige ved døren indtil hans "forrige" ;o) ejer var ude på gaden, så styrtede han ind for at lege videre og de gør de stadig trods at det er ca.1½time siden at han kom ;o)))

• #8   28. jun 2009 Ej altså - tillykke med den lille ny vuf. Det er altid dejligt med et nyt familie-medlem af de firbenede (også de to-benet self.)

Og tak for info med øjnene og foto smiley

Kommentér på:
Røde øjne - hundebilleder

Annonce