427 visninger
|
Oprettet:
Erfaringer m. Tug-a-jug {{forumTopicSubject}}
Nogen her der kan fortælle mig om dette produkt?
Er det holdbart?
Kan din hund lide at lege med den?
Jeg ved godt at hunden ikke skal være alene med den
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 893 Svar: 11.797
Jeg bruger hellere en alm. flaske;)
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.468
(link fjernet)
jeg har et videoklip af det her...
Men det er et svært aktivitetslegetøj. Jeg vil kun anbefale det til hunde som savner udfordringer og som er lidt hurtige til at fange ideen med diverse legetøj.
Jeg købte min brugt her på HG, fordi hendes hund heller ikke gad det. Og det har jeg hørt mange sige.
Bergkamp finder aktivitetsbolde for nemme, ideen med en flaske er super god, men med tug-a-jug er det en helt anden opgave end at daske til en flaske. Så jeg kombinerer tug-a-jug skiftevis med en flaske.
Mine hunde kan simpelt hen ikke ødelægge deres legetøj... det har jeg i hvert fald aldrig prøvet... så jeg har avært ved at svare på hvordan holdbarheden er for en hund som gost kan bide lidt og sådan.
For mig virker tug-a-jug meget stabil, kraftig og holdbar.
Og så er det som regel en god pris for den sammenlignet med andre aktivitetslegetøj.
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 893 Svar: 11.797
Jeg gav nok lidt hurtigt om med den, for synes også den larmede meget på vores trægulv.
Synes bare der gik 100år imellem der kom noget ud.
jan 2008
og ja, kan forestille mig den larmer ekstremt meget på trægulv... ligesom en aktivitetsbold, men ikke lige så meget som en blød plast-flaske.
Den er lavet af et hårdt, tykt plastik-materiale.
Men videoen viser meget godt hvad meningen er; at hunden skal hive i snoren og trække godbidderne igennem på den måde.
jan 2008
han har alt for meget teknikkerne på plads til aktivitetsbold, flaske (med hul foroven og en med låg på men med hul for neden) og tug-a-jug.
Men det er stadig god stimulering.
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Hun er ikke altid en særlig kløgtig hund, og det tog hende derfor noget tid før hun lærte hvordan det fungerede..
Jeg skulle ALTID sidde og lege med hende, for at hun kunne få dem ud..
hvis din hund er okay intelligent, vil den nok blive glad for den!
Mine katte var vilde med den, den var bare for stor til dem
Et godt tip er at komme rigtig små godbidder i, så de nemt kommer ud, og så fylde den næsten helt op.. Jo mere fyldt den er, jo nemmere er den..
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
da jeg præsenterede den for Bassen tog hun den hen i kurven, og i det hun lagde sig gik jeg hen og hentede den, men der havde hun bidt snoren halvt over..
Erfaringer m. Tug-a-jug