{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer m. Tug-a-jug
  • #1   29. jun 2009 Næ min den gamle gad den ikke. Det kræver en hund med stor tålmodighed, for gufferne kan være svære at få ud.
    Jeg bruger hellere en alm. flaske;)

• #2   29. jun 2009 Uha, Bergkamp eeeeelsker Tug-a-jug.
    (link fjernet)
    jeg har et videoklip af det her...

Men det er et svært aktivitetslegetøj. Jeg vil kun anbefale det til hunde som savner udfordringer og som er lidt hurtige til at fange ideen med diverse legetøj.

Jeg købte min brugt her på HG, fordi hendes hund heller ikke gad det. Og det har jeg hørt mange sige.

Bergkamp finder aktivitetsbolde for nemme, ideen med en flaske er super god, men med tug-a-jug er det en helt anden opgave end at daske til en flaske. Så jeg kombinerer tug-a-jug skiftevis med en flaske.

Mine hunde kan simpelt hen ikke ødelægge deres legetøj... det har jeg i hvert fald aldrig prøvet... så jeg har avært ved at svare på hvordan holdbarheden er for en hund som gost kan bide lidt og sådan.
    For mig virker tug-a-jug meget stabil, kraftig og holdbar.

Og så er det som regel en god pris for den sammenlignet med andre aktivitetslegetøj.

• #3   29. jun 2009 Miss FC- Jeg fatter ikke engang selv helt konceptet bag hehe
    Jeg gav nok lidt hurtigt om med den, for synes også den larmede meget på vores trægulv.
    Synes bare der gik 100år imellem der kom noget ud.

• #4   29. jun 2009 jamen den er også en svær én for hunden...
    og ja, kan forestille mig den larmer ekstremt meget på trægulv... ligesom en aktivitetsbold, men ikke lige så meget som en blød plast-flaske.
    Den er lavet af et hårdt, tykt plastik-materiale.

Men videoen viser meget godt hvad meningen er; at hunden skal hive i snoren og trække godbidderne igennem på den måde.

• #5   29. jun 2009 LOL, ja det har han... jeg er allerede ved at lede efter det næste stykke udfordrende aktivitetslegetøj...
    han har alt for meget teknikkerne på plads til aktivitetsbold, flaske (med hul foroven og en med låg på men med hul for neden) og tug-a-jug.
    Men det er stadig god stimulering.

• #6   29. jun 2009 altså, Gaia er smadderglad for den. Gladere efter jeg har pillet snoren ud..

Hun er ikke altid en særlig kløgtig hund, og det tog hende derfor noget tid før hun lærte hvordan det fungerede..

Jeg skulle ALTID sidde og lege med hende, for at hun kunne få dem ud..

hvis din hund er okay intelligent, vil den nok blive glad for den!
    Mine katte var vilde med den, den var bare for stor til dem smiley

Et godt tip er at komme rigtig små godbidder i, så de nemt kommer ud, og så fylde den næsten helt op.. Jo mere fyldt den er, jo nemmere er den..

• #7   29. jun 2009 Om den er nem at ødelægge? snoren i den er BLØd, så hunden må ikke få et sekund alene med den!

da jeg præsenterede den for Bassen tog hun den hen i kurven, og i det hun lagde sig gik jeg hen og hentede den, men der havde hun bidt snoren halvt over..

Kommentér på:
Erfaringer m. Tug-a-jug

Annonce