Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvepse stik (bi stik)
  • #1   29. jun 2009 Kaoz blev engang stukket mange mange gange i ansigtet af hvepse..
    - Han stak da krydderen lige ned i deres bo i jorden; vældig intelligent *GG*

Han sagde ikke spor, og vi opdagede først hvad der var sket da han pludselig lignede klokkeren fra notre dame pga hævelser..

Ringede til dyrlægen og fik nogle antihistamin til ham - da vi kom hjem med pillerne var al hævelse forsvindet.. Men han fik en alligevel ; )

(han blev passet mens vi kørte til dyrlægen og hentede piller, han var ikke alene med hævelserne)

• #2   29. jun 2009 Okay, Mickey er blevet stukket på højre baglår og venstre forben...

Så det er vel ikke kritiske steder ?

• #3   29. jun 2009 Altså hvis han ikke er allergisk - hvilket nok ville vise sig hurtigt (tror jeg) - så er der ingen fare med mindre hunden er stukket i halsen..

Kaoz havde vel 20 stik i hovedet det lille pus, han fik så antihistamin selvom hævelserne havde lagt sig, moar havde hentet det - så skal han sgu også have det *GG*

• #4   29. jun 2009 Det er jo også kun naturligt at hunde ville blive stukket ind imellem, og så længe hunden ikke er allergisk er et par stik ikke noget. Bare kik efter at hævelserne ligger sig i løbet af dagen.

• #5   29. jun 2009 Min hund blev sidste år stukkket på læben og hun hævede op, sådan så det nærmest var en hård "bold" .. Ringede til dyrlægen og hun sagde jeg bare skulle holde øje med hendes vejrtrækning, men jeg turde ikke løbe an på det da det var meget tæt på hendes næse .. Så jeg kørte til dyrlægen hvilket var MEGET heldigt, sagde dyrlægen .. Og hun fik noget modgift smiley

Kommentér på:
Hvepse stik (bi stik)

Annonce