{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

Hva F...... sker der ????? {{forumTopicSubject}}

Der er simpelthen mega uballance her hjemme og jeg forstår ikke hvorfor...

Lige pludseligt helt ud af det blå andgriber lucas min pekingeser hvalp gucci, de andre går med og flyver også på hende.. jeg sidder og skal til at spise..
der sker ikke gucci noget men hun er tydeligvis meget skræmt og bange.. smiley

Skal der til at være stramme regler herhjemme ????
Hundene har lov at være over alt, i sofaen og i sengen osv.
Jeg skal hele tiden være på vagt for om lucas nu springer på den bette, hvis hun bare kommer for tæt på så knurre han af hende. jeg forstå det simpelthen ikke...
smiley
LUcas er kastereret og fejler yderligere ikke noget..

nogen der vil give tips til hva der skal gøres


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva F...... sker der ?????
  • #1   29. jun 2009 Jamen de vil nok bare "velkomme" hende i flokken. Han bestemmer åbenbart i flokken. Umiddelbart vil jeg mene at han ikke bør gøre det og skal stoppes i at være for voldsom overfor hende.

  • #2   29. jun 2009 velkommen ??? hun har været her i et par måneder nu
    det jo ik ham der skal bestemme i flokken vel ?? det er da mig, er det ik ?


  • #3   29. jun 2009 Joe det burde det være.

  • #4   29. jun 2009 jamen hva gør jeg....


  • #5   29. jun 2009 Kontakt evt Lillen her, hun er über dygtig!!
    http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=5176


  • #10   29. jun 2009 jamen gucci går bare hen til ham og vil sige hej, sådan lidt lallet i ved, som hvalpe nu gør.. han knurre, hun forstår ikke knurret og bliver ved og ved og ved, og til sidst reagere han.. smiley

    Når vi har været ude hos de gamle og de har haft hvalpe og han går forbi hvalpe gården så knurre han også af de hvalpe... og nej som i siger så BURDE en voksen hund ikke andgribe en hvalp smiley

    Hmm... han er for ik så længe kastereret og der blev han tjekket, og de har sagt han er super sund og frisk.
    DOG ku der være noget... hvis man / jeg kommer til at ligge op af lucas, så blir han sur og knurre, det er ikke spesifik nogen bestemte steder man skal røre ham, det er bare hvis man maser ham...
    ved ik om det bare er fordi han syns det er træls eller om det er fordi han har ondt..


  • #12   29. jun 2009 At hvalpen slet ikke reagerer på en knurren er også underligt...
    Har I testet om hvalpen kan høre ?

    Men synes det kan tyde på hanhunden har nogle smerter et sted.


  • #15   29. jun 2009 jah hvalpen kan godt høre smiley
    hun reagere da når jeg kalder osv.

    nej han er ikke røngten fotograferet

    jeg har skrevet til hende lillen smiley


  • #18   29. jun 2009 nej det er ikke sikkert ... :-s
    hva gør jeg der ??


  • #19   29. jun 2009 Har nogle bekendte som har en vestgötaspids. Den kan ik med hanhunde men elsker hunhunde. Bortset fra hvalpe. Han knurrer og gør af dem og går så langt væk som muligt og ser fornærmet og snobbet.. Vil gerne høre hvis du finder løsning på dit problem.q

  • #20   29. jun 2009 Der er altså nogen hunde der ikke kan lide hvalpe, jeg har selv en min tæve kan slet ikke have dem og især ikke hvis de hopper op af hende eller slikker hende i mundvigerne, og hun bider dem altså hvis hun får lov, så jeg lader hende ikke hilse på hvalpe...

  • #21   29. jun 2009 hvordan overfalder han hende??

    jeg læser at han knurrer flere gange af hvalpen, UDEN at hvalpen trækker sig?
    Overfalder han hende for real, eller snerrer og snapper han af hende, uden reelt at forsøge at bide?

    hvis hvalpen er meget pågående, og den voksne hund ikke gider den, kan den jo være nødt til at sige fra..

    Ellers må du være der konstant, og så fjerne hvalpen eller kalde den væk når Lucas knurrer, så han ikke er nødt til at blive så voldsom..


  • #23   30. jun 2009 Helt enig med Beanmor.

    Hvis de havde overfaldet hvalpen så ville den have mén af det. De har sat den på plads. Markeringer, nap, små hak med voldsom brølelyd er ikke overfald ...

    Da Kia var hvalp blev hun skubbet og nappet og brølet ind i hovedet af min hundetræners alfarottehan hvis ikke hun forstod en hentydning. Skal love for at hun lærte at respektere ham og forgude ham for det. De var uadskillige til sidst.
    Dette blev selvf. tæt observeret af en der havde forstand til at gribe ind og IKKE at gribe ind hvis ikke det var nødvendigt (min hundetræner).

    Få da en adfærdsdims på. Men pas på med at overbeskytte hvalpen for hvis du giver den en masse ekstra opmærksomhed og goder som egentlig ikke burde tilfalde en hvalp i en flok vil de andre muligvis forsøge at pille hvalpen ned fra den piedestal du sætter den op på ...


Kommentér på:
Hva F...... sker der ?????

Annonce