791 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Kenjan halsbånd, str.? Kenjan halsbånd, str.?
Jeg har endelig fundet det halsbånd min store dreng skal have.
Men jeg kan ikk finde ud af størrelsen! Hvordan finder jeg ud af hvad størrelse han skal have?
Han er 55 cm. om halsen, målt sådan at jeg kan have tre-fire fingre under målebåndet.
Jeg har skrevet til dem og spurgt, men kan ikke rigtig få noget svar fra dem. De svarer hele tiden udenom... Lidt irriterende.
Nogen der kan hjælpe? Jeg finder lige linket til halsbåndet.
0 synes godt om
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.215
Det er det her jeg godt kunne tænke mig.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.416
Hvis de måler som alle andre fra spændet og til enden af halsbåndet så vil jeg sige du skal op i 65 cm.. Så er der 5 cm til yderste hul og 5 cm mere at gi af.. Den skal jo også ind under trensen, der holder enden fast
jun 2008
For de er meget dårlige til at give svar derinde.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 6 Emner: 18 Svar: 97
ellers 60, hvis der evt er ekstra/løs hud omkring halsen for der skal jo osse være huller at lukke halsbåndet med, træls at sku lave flere, samtidig med at der så vil være en længere llæderflap af enden fra halsbåndet som hænger ud, i et nyt og flot halsbånd...?
min ene har et halsmål på 40, tæt målt, og hun bruger 45 cm og der er der osse fet par huller mere at gi af... (hun er så korthåret og ingen løs hud) og min den anden er ca samme mål, men semilanghåret, og bruger også str 45, så dog rundt halsbånd, men stadig et par huller at ta af....
jun 2008
Han har både meget pels og hud, så måske en 60 vil passe.
Er det kenjan halsbånd du har?
Kenjan halsbånd, str.?