{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sterilisation på landbohøjskolen..
  • #1   1. jul 2009 Har ikke fået steriliseret.
    Men jeg er kommet derude siden, 70erne, med vores heste som blev skoet og fik deres årlige tjek, det samme med alle mine andre dyr , dog med undtagelser pga. jeg er flyttet en del gange så self. prøver man de nærmeste dr.dyr, men til dit spørgsmål, så har jeg KUN rigtigt gode erfaringer med dem, de er måske ind imellem lidt mange der tjekker dyrene pga. det jo ER et undervisningssted for kommende dyrlæger, men det syntes jeg kun er godt for jo flere der ser på vuffen/dyret, jo mere sikker er man på en korrekt diagnose.

Så vil absolut kun anbefale KVL. du må for guds skyld IKKE ta på Kbh`s dyrhospital på Poppelstykket, jeg mistede min første Chi pga. dr.dyr ikke kendte til en helt alm tilg hos racen og 2 andre dr.dyr som tilså ham skrev bare det samme som nr.1 uden at tjekke hvalpen, så selvom de indlagde ham en Lørdag aften hvor han var døden nær, kiggede de først til ham TIRS.morgen hvor han self. lå død i buret og jeg kan fortsætte med dårlige historier.

Men det er self. helt op til dig, bare husk at ALLE dr.dyr er SÅE søde når de skal tjene penge at de så er elendige når man vender ryggen til er så noget helt andet.

Men held og lykke med det lille indgreb, det skal self. nok gå uden komplikationer, og sorry for at jeg evt.har chokkeret dig, men syntes at du sku ha facts og ikke bare den og den er bedst.*Ss*
    Varme hilsner fra Anita.

• #2   1. jul 2009 Og jeg kan så kun dårlige historier om KVL og ville hellere tage på KBHs dyrehospital.

Så du kan nok både høre godt og skidt om KVL.

• #3   1. jul 2009 Har fået fantastisk god behandling på landbohøjskolen...!

• #4   1. jul 2009 Haha... Fantastisk... Men mon ikke man kan være uheldig alle steder??? Vi har bare snakket meget om Lanbohøjskolen, netop fordi der er så mange, og så er det altså en hel del billigere end hos dyrlægen. Vi har sidste år skiftet dyrelæge, og hun er helt kanon, men det er en meget lille biks, og der er kun hende, så jeg ved intet om hendes operationer, har intet hørt, og jeg vil gerne have Nuba ind et sted hvor jeg ved andre har haft gode erfaringer.

• #5   1. jul 2009 Er 100% enig i at man kan støde på dårlige dyrlæger alle steder, men gennem 40år har jeg kun dårlige fra KBH`s dyrehosp.så self. anbefaler jeg dem jeg syntes er bedst, ligesom du anbefaler dem du mener er bedst. ;o))
    Men Nanna, hvem du end vælger så lyt til din 6sans og siger den at det her føles ikke rigtigt så LYT til den og ta din vuf og find et andet sted, for vores vovser fortjener det bedste og DE SKAL bare føle sig i trygge hænder når du går fra hende. *Smiler*
    Endnu engang Good Luck med at finde den "rigtige"

• #6   1. jul 2009 Tak:)

Er totalt pylret omkring det, selvom det kun er et lille indgreb, så forestiller jeg mig de væreste ting, men det gør man vel ofte som "mor" smiley

• #7   1. jul 2009 Chiki : Godt klaret at du kune har hørt dårligt om Kbh´s dyrehospital mi 40 år.( hvor det er nogle af Danmarks bedste dyrlæger der holder til ). Hospitalet er ikke 40 år gammelt.....................
    Ku ikke drømme om at lade mine hunde blive opereret på Landbohøjskolen. Det er ofte sidsteårsstuderende der udfører operationerne- dog med en dyrlæge til at kigge dem over skulderen.

• #8   1. jul 2009 http://www.koebenhavnsdyrehospital.dk/page.asp?sideid=324&zcs=272

I følge den her side, så er det altså mere end 40 år gammelt. Og man kan jo altid have dårlige erfaringer selvom det skulle være nogle af de bedste..

Men er i hvert fald blevet godt i tvivl om hvor jeg skal få hende opereret henne efter den her tråd:)

Kommentér på:
Sterilisation på landbohøjskolen..

Annonce